خبرگزاری کار ایران

داور خیلی احساسی عمل کرد؛

نورمحمدی: پارس جنوبی افت نکرده؛ فعلا روی نوار بدشانسی هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۶۷۰

مدافع پارس جنوبی جم گفت: خیلی به نیم فصل دوم امیدواریم. ما افت نکردیم و اتفاق‌های این چنینی در فوتبال طبیعی است. فعلا روی نوار بدشانسی هستیم.

حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره بازی با گسترش فولاد تبریز گفت: ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و متاسفانه موقعیت‌های بسیار زیادی از دست دادیم. اگر حتی یکی از آنها به گل تبدیل می‌شد نتیجه بازی در کل تغییر می‌کرد. 

وی ادامه داد: متاسفانه روی غافلگیری یک گل دریافت کردیم و همان باعث شد تا با استرس بازی کنیم. دروازه بان حریف هم از شانس بد ما روز خوبش را سپری کرد. خیلی به نیم فصل دوم امیدواریم. ما افت نکردیم و اتفاق‌های این چنینی در فوتبال طبیعی است. فعلا روی نوار بدشانسی هستیم. 

مدافع پارس جنوبی درباره صحنه مشکوک پنالتی بازی دیروز عنوان کرد: به هر حال زمانی که شما فشار روی دروازه حریف را زیاد می‌کنید منتظر اشتباه آنها هستید. از نظر من اگر پنالتی گل می‌شد زمان آن را داشتیم که گل دوم را هم بزنیم و نتیجه دیگری رقم بخورد

او افزود: داور با اینکه به صحنه نزدیک بود خیلی احساسی عمل کرد. امیداوریم این اشتباهات دیگر صورت نگیرد چون در نیم فصل دوم امتیازگیری سخت است.

مدافع پارس جنوبی جم درباره بازی هفته آینده عنوان کرد: برابر پیکان در تهران یک بازی حساس و 6امتیازی  داریم. با پیروزی در این بازی به روند خوبمان بازمی‌گردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز