خبرگزاری کار ایران

مشکی پوشان چیزی برای از دست دادن ندارد؛

نورمحمدی: قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل ناراحت کننده بود

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۷۵۶

مدافع پارس جنوبی جم گفت: قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل ناراحت کننده بود و موقعیتی وجود داشت که در بازی با آنها این قهرمانی را برای خودمان رقم بزنیم اما متاسفانه نتوانستیم.

حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره بازی این هفته برابر مشکی پوشان مشهد گفت: این بازی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد. برخلاف تصورات بقیه بازی خیلی سختی داریم و به سه امتیاز فکر می‌کنیم تا جایگاهمان در جدول را از دست ندهیم.

وی ادامه داد: بازی کردن با تیم‌های قعرجدولی سخت است چون چیزی برای از دست دادن ندارند و برای حداکثر امتیاز در زمین حاضر می‌شوند. امیدوارم با سه امتیاز در بالای جدول تثبیت کنیم تا نیم فصل دوم را با خیالی آسوده آغاز کنیم.

مدافع پارس جنوبی جم درخصوص نتیجه گیری در سه بازی اخیر عنوان کرد: به غیر از نیمه اول دیدار مقابل فولاد خوزستان ما در مجموع بازی بدی انجام ندادیم و بدشانسی خیلی روی نتیجه گیری ما تاثیر داشت. دربازی پرسپولیس برای مثال اگر همان پنالتی گل می‌شد شکست داده بودیم و حتی یک موقعیت هم به آنها ندادیم. روی اشتباه گل خوردیم و در بازی نفت هم با اینکه موقعیت نداشتیم به آنها هم موقعیت ندادیم.

نورمحمدی درباره اینکه با امتیاز از دست دادن آنها پرسپولیس موفق شد به قهرمانی در نیم فصل اول دست پیدا کند، گفت: صد در صد از این نتیجه ناراحتیم و موقعیتی وجود داشت که در بازی با آنها این قهرمانی را برای خودمان رقم بزنیم اما متاسفانه نتوانستیم. کار ما در نیم فصل اول خیلی خوب پیش رفت و تجربه جدید کسب کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز