خبرگزاری کار ایران

هر بازیکنی نمی‌تواند پنالتی زن خوبی باشد؛

تارتار: نباید مشکی پوشان را دست کم بگیریم/ فردا برابر پرسپولیس بازی داریم!

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۵۶۶

سرمربی پارس جنوبی جم اهمیت دیدار برابر مشکی پوشان را همانند بازی برابر پرسپولیس دانست.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار برابر مشکی پوشان مشهد گفت: مشکی‌پوشان مقابل ما بازی انتحاری انجام خواهند داد. بازیکنان مصمم هستند تا فردا برنده شوند و لازمه این کار تلاش زیاد است. باید مقابل مشکی پوشان مثل پرسپولیس و استقلال بازی کنیم. نباید آنها را دست کم بگیریم. این تیم‌ها بسیار خطرناک هستند.

وی ادامه داد: نه تنها ما خیلی از تیم‌های دیگر هم پنالتی خراب می‌کنند. این یک امر ذاتی است. هر بازیکنی نمی‌تواند پنالتی زن خوبی باشد. ما هر هفته تمرین می‌کنیم و مطمئن باشید این مشکل حل خواهد شد.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره عملکرد شاگردانش در سه هفته اخیر عنوان کرد: هر چه از لیگ می‌گذرد شناخت تیم‌ها از یکدیگر بالا می‌رود. اگر بد بازی کنیم و بازنده شویم باید نگران باشیم اما ما مقابل پرسپولیس و فولاد عملکرد خوبی داشتیم و حتی پنالتی از دست دادیم. در هر دو بازی پنالتی تیم را به تیر زدیم. در کل نگرانی وجود ندارد. فوتبال همین است و همیشه نمی‌توان پیروز شد. برای بازی فردا هم محروم ندارم اما امید سینک مصدوم است. مهدی زبیدی و ارسلان مطهری هم مصدومیت دارند. وضعیت زبیدی فردا مشخص می‌شود.

تارتار در پایان اظهار داشت: از هواداران می‌خواهم فکر کنند فردا مقابل پرسپولیس بازی داریم و تیم را تنها نگذارند. بازی با مشکی پوشان به همان اندازه مهم است و به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم. منتظر هستیم  هواداران ورزشگاه را پر کنند. باشگاه اعلام کرده تماشای بازی رایگان است. از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و سکوها را پر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز