خبرگزاری کار ایران

با شکست استقلال به صدر جدول برمی‌گردیم؛

تارتار: دوست داشتم با 22 نفر برابر استقلال به میدان برویم

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۶۰۹

سرمربی پارس جنوبی جم از آمادگی بالای بازیکنانش برای دیدار برابر استقلال تهران گفت و ابراز امیدواری کرد تا شاگردانش با پیروزی برابر آبی‌های پایتخت به صدر جدول بازگردند.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران گفت: ابتدا یک تبریک به پرسپولیس و هوادارانش بابت صعود مقتدرانه‌شان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌گویم. در مورد بازی فردا هم باید بگویم که دیدار مقابل استقلال همیشه سخت است. با توجه به شرایطی که استقلال دارد آنها قطعاً برای سه امتیاز به میدان خواهند آمد. ما هم از این شرایط استقلال استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما به قدری در تمرینات با انگیزه کار و تمرین می‌کنند که کار ما برای انتخاب 11 بازیکن اصلی سخت شده است. ما هنوز در پست‌های مختلف برای اینکه به چه کسی میدان بدهیم به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. کاش فردا می‌توانستم 22 نفر در ترکیب بگذارم، چون تک‌تک بازیکنانم توانایی بازی کردن مقابل استقلال را دارند. به‌هر حال ما سعی می‌کنیم به این چالش شیرین‌مان در صدر جدول ادامه بدهیم. ما دوست داریم با شکست استقلال به صدر جدول برگردیم.

تارتار در خصوص اینکه به نتیجه تساوی برابر تیم پایتخت راضی است یا خیر، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم یک امتیاز به درد هیچ‌کدام از تیم‌ها بخورد. یک امتیاز به درد استقلال نمی‌خورد همان‌طور که به درد پارس جنوبی نمی‌خورد. آنها برای اینکه از بحران کنونی رها شوند و ما هم برای ادامه چالش‌مان در صدر جدول به سه امتیاز بازی فردا نیاز داریم.

سرمربی پارس جنوبی با درخواست حضور پرشور هواداران در دیدار فردا ادامه داد: چیزی که برای من و بازیکنانم اهمیت دارد، این است که فردا وقتی وارد ورزشگاه می‌شویم و به سکوها چشم می‌اندازیم همه لباس‌ها را زرد رنگ ببینیم. این برای ما خیلی مهم است که هواداران‌مان همگی زرد بپوشند، چون این برای اولین بار است که یک تیم بزرگ مانند استقلال به شهر جم می‌آید. وقتی یک تیم بزرگ به یک شهر می‌رود همه منتظرند جو آن شهر را ارزیابی کنند. البته ممکن است افرادی در جم حضور داشته باشند که طرفدار استقلال یا پرسپولیس باشند، اما آنها هم یک چیز را در نظر بگیرند. برای اینکه دوباره تیم‌های محبوب‌تان به جم بیایند و شما بتوانید بازی‌های آنها را از نزدیک تماشا کنید باید پارس جنوبی در سطح اول فوتبال ایران باقی بماند. در این بین اولویت شهر و استان است. امیدوارم آن دسته از مردم هم این موضوع را فراموش نکنند. یکپارچگی بین هواداران در دیدار فردا خیلی مهم است.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم درباره حواشی که پس از انتخاب اشکان خورشیدی به‌عنوان داور این دیدار در فضاهای مجازی به وجود آمده است،‌ تصریح کرد: خورشیدی یکی از داوران سالم و خوب کشور است و امیدوارم قضاوت او فردا در نتیجه بازی تأثیرگذار نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز