خبرگزاری کار ایران

مردم ایران سنگ تمام گذاشتند

لطفی: خوش شانس باشیم قهرمان نیم فصل می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۴۶۱

مدافع پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد که با ادامه یافتن روند خوب شاگردان مهدی تارتار آنها قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر شوند.

مجتبی لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص آماده سازی بازیکنان پارس جنوبی در تعطیلات لیگ برتر گفت: بعد از بازی مقابل سپیدرود به تهران آمدیم و خداراشکر اردوی خوبی داشتیم. در حال حاضر تمامی بازیکنان در بهترین فرم آماده سازی هستند؛ چه از نظر فردی و چه از لحاظ تاکتیکی. با تمام توان آماده بازی مقابل فولاد هستیم.

لطفی ادامه داد: قطعا بازی سختی در خارج از خانه داریم و آنها هم جزو تیم‌های بالای جدول هستند. به نظرم بازی جذابی را فردا شاهد خواهیم بود و هر دو تیم فوتبال خوبی به نمایش می‌گذراند. در این مدت روی نقاط ضعف و قدرت فولاد خوب کار کردیم و برای کسب سه امتیاز در زمین حاضر می‌شویم.

مدافع پارس جنوبی افزود: با توجه به تعطیلی لیگ که در روند آماده سازی ها تاثیر گذار است ما موفق شدیم رو به جلو ادامه بدهیم و الان هم در بهترین شرایط هستیم. آماده بازی هستم و امیدوارم با صلاحدید کادرفنی در خدمت پارس جنوبی باشم.

بازیکن پارس جنوبی درباره اینکه می‌توانند در نیم فصل قهرمان شوند، اظهار داشت: به امید خدا تمامی بازیکنان هدفشان این موضوع است و کادرفنی و تمام مجموعه همه تمرکزشان روی قهرمانی در نیم فصل است و اگر خوش شانس باشیم این اتفاق می‌افتد.

لطفی درخصوص زلزله غرب کشور در پایان گفت: این حادثه قلب همه مردم ایران را به درد آورد و از هر قشری باشیم باید به آنها کمک کنیم و خوشحالم که مردم ایران سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم  کاستی‌ها برطرف شود و به عنوان عضو کوچکی از خانواده چارس جنوبی جم این ضایعه را به بازماندگان تسلیت می‌گویم و امیدوارم ما را هم در غمشان شریک بداننند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز