خبرگزاری کار ایران

درخشش در هند و بازتاب نام مردان چمنیان در رسانه‌های معتبر جهان

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۶۹۴

درخشش یوزهای نوجوان ایرانی همچنان در منابع خبری مهم و معتبر جهان بازتاب دارد. این بار دلفی، شریعتی و شریفی زیر ذره‌بین financialtribune قرار گرفتند.

 به گزارش ایلنا تیم ملی فوتبال زیر 17 سال ایران برای اولین بار با حضور در جمع بزرگان جهان، تعجب و البته ستایش همگان را برانگیخت و به همراه داشت.

ایران به ایستگاه اسپانیا رسید و حریف این تیم مدعی و قدرتمند نشد.

این دو حریف بزرگ یعنی اسپانیا و انگلیس دو غول آسیایی یعنی ایران و ژاپن را کنار زدند.
فاکس اسپورت آسیا در چند روز گذشته دو بار به ستارگان برتر این تورنمنت بزرگ اشاره کرد، نخست در فهرستی 5 تایی از  دو ایرانی درخشان یعنی یونس دلفی و طاها شریعتی نام برد و در گزارشی جداگانه از ایرانی بازی ساز و آینده‌دار دیگری به نام محمد شریفی یاد کرد.

شریعتی در چند وب‌سایت مهم ورزشی اروپایی نیز به عنوان یک مدافع مرکزی بلند قامت و سمج و البته آینده‌دار معرفی شده است که نقشی کلیدی در موفقیت‌های تیمش داشته و دارد. او به خوبی در هنگام حمله به مهاجمین اضافه می‌شد و بلافاصله با سرعتی مثال زدنی به خط دفاعی می‌پیوست.

در گزارش منتشر شده از سوی financialtribune نیز آمده است دلفی فوق العاده بازی کرد و بسیار پر جنب و جوش بود. او می‌تواند در آینده وارد لیگ‌های معتبر اروپایی شود.
 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز