خبرگزاری کار ایران

عجیب اما واقعی؛ وقتی عکس مسی دولت را وارد ماجرا کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۳۰۶

پای یک مرد چینی به علت ارسال عکس لیونل مسی برای مخالفان دولت این کشور منگنه شده است.

به گزارش ایلنا، این شاید عجیب‌ترین و باور نکردنی‌ترین اتفاقی باشد که به خاطر فوتبال و طرفداری از یک ستاره رخ داده اما باور کنیم یا نه، پای یک مرد چینی به علت ارسال عکس لیونل مسی برای مخالفان دولت این کشور منگنه شده است. یک کنش‌گر آزادی‌خواه در هنگ‌کنگ می‌گوید پاهایش توسط مأموران چینی به خاطر اینکه قصد داشته عکسی امضا شده از لیونل مسی را به یکی از مخالفان دولت بدهد، منگنه شده است.

این اتفاق عجیب و نادر را گاردین اینطور گزارش کرده است: «هاوارد لام یکی از اعضای جنبش آزادی‌خواه هنگ‌کنگ تعریف کرده که روز چهارشنبه در خیابان ربوده شده و پس از انتقال به یک خودرو، او را بی‌هوش کرده‌اند. ظاهراً با یک جسم سخت به او ضربه زده شده و در حالی که تنها لباس زیر و یک چشم‌بند داشته، در خیابان رهایش کرده‌اند. او می‌گوید به خاطر ارسال یک عکس از ستاره آرژانتینی بارسلونا- لیونل مسی- به لیو شیائوبو برنده جایزه صلح نوبل، بازجویی شده است: «یک مرد از من پرسید که آیا لیو ژیا را می‌شناسم و می‌خواست بداند که چرا من این کارها را انجام می‌دهم. او همچنین از من پرسید آیا مسیحی هستی؟ آیا کشور و مذهبت را دوست داری؟ گفت من یک صلیب برایت درست می‌کنم. سپس پاهای من را منگنه کرد.»

 لام می‌گوید: «بازجوها با زبان ماندارین (زبان ملی چینی) صحبت می‌‌کردند و به نظر نمی‌آمد هنگ‌کنگی باشند. » لیو شیائوبو که چند وقت پیش به خاطر سرطان درگذشت، از او درخواست یک عکس امضا شده از طرف لیونل مسی را کرده بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز