خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس/ تمرین ماهینی با کادر پزشکی

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۱۶۲

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نوبت صبح امروز یکشنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا سرخپوشان امروز یکشنبه دو جلسه تمرین را در دستور کار دارند. در نوبت صبح تمرینات بدنسازی انجام دادند و در نوبت بعدازظهر در دیداری تدارکاتی به میدان خواهند رفت.

قرمزپوشان پایتخت در نوبت صبح، از ساعت 10:10 دقیقه تمرینات خود را پس از صحبت‌های برانکو آغاز کردند.

مارکو ابتدا بازیکنان را در اختیار گرفت و با گرم کردن بدن‌ها با حرکات متنوع، آنها را آماده تمرین کرد و تحویل کادر فنی داد.

سپس بازیکنان به دو دسته تقسیم شده و به پاس‌های تک ضرب پرداختند. گلرها هم کار خودشان را با ایگور انجام دادند.

حرکات سرعتی و قدرتی، بخش بعدی تمرین بود که بازیکنان به خوبی از پس آن بر آمدند.

حسین ماهینی زیر نظر میثم علیپور به فیزیوتراپی پرداخت. فرشاد احمدزاده و محسن ربیع‌خواه هم برای انجام تست‌های پزشکی ورزشی راهی ایفمارک شدند.

مرحله بعدی تمرین، تقسیم بازیکنان به دو دسته بود. دفاع‌ها کارهای تاکتیکی و تدافعی را با برانکو انجام دادند و هافبک‌ها و مهاجمان نیز با چوک به تمرینات تاکتیکی و هجومی پرداختند.

در پایان، بازیکنان بدن‌ها را سرد کرده و راهی رختکن شدند تا پس از صرف ناهار و استراحت، در نوبت بعدازظهر در دیداری دوستانه به مصاف تیم اروند خرمشهر بروند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز