خبرگزاری کار ایران

قلم قرمز برانکو روی دو ستاره پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۲۲۹

برانکو برای ترکیب دفاعی تیمش مجبور است دو نفر را از ترکیب بیرون بگذارد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس دیشب موفق شد در دیدار برابر نفت تهران در سوپرجام فوتبال ایران با سه گل به برتری برسد و جام را بالای سر ببرد. نکته جالب توجه این بود که تیم برانکو موفق شد اولین کلین شیت فصل را هم به ثبت برساند.

در این روزها که حال سرخپوشان تهرانی بابت موفقیت های اخیر حسابی خوب و کوک است یک نگرنی و دغدغه شیرین برای سرمربی سرخپوشان به وجود آمده است. بی تردید خط دفاعی این تیم نقطه قوت اصلی در یک فصل اخیر بوده است.

در حال حاضر 6 مدافع آماده با در نظر نگرفتن محسن ربیعی خواه در ساختار دفاعی پرسپولیس وجود دارند که برانکو بالاجبار باید روی دو نفر آنها قلم قرمز بکشد.

سید جلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی و شایان مصلح شش بازیکن مذکور هستند. در بازی دیشب محرمی که به دلیل همراهی تیم امید حضور نداشت و از بین 5 نفر دیگر برانکو کاپیتان اصلی تیم یعنی سید جلال را کنار گذاشت. اتفاقی که منجر به جوان شدن یک ساله سرخپوشان هم شد.

با آمدن محرمی جایگاه حسین ماهینی و شایان مصلح با خطر مواجه خواهد شد. اگر ماهینی از زمین خارج  شود محرمی ر سمت راست خط دفاعی می ایستد و اگر مصلح از زمین بیرون برود؛ ماهینی باید به سمت چپ خط دفاعی برود.

با این حال این 6 نفر باید بدانند اگر هرکدام از ترکیب اصلی بیرون بمانند بازگشتشان ممکن است به اندازه یک فصل طول بکشد چرا که برانکو از دیرباز نشان داده اهل دست زدن به تیمش به این راحتی ها نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز