خبرگزاری کار ایران

صاحبان اصلی کلین شیت پرسپولیس؛ آسوده حمله کنید، مدافعین هستند!

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۴۵۵

نقطه قوت پرسپولیس مانند فصل قبل خط دفاع است.

به گزارش ایلنا،‌ پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۲-۰ فولاد را شکست دهد تا یک شروع فوق العاده در لیگ هفدهم داشته باشند.

نقطه قوت سرخپوشان در این مسابقه نمایش فوق العاده خط دفاعی بود. جایی که آنها اجازه ندادند کوچکترین خطری دروازه را تهدید کند و حتی یکی از آن ها یعنی شجاع خلیل زاده گل دوم را هم وارد دروازه فولاد کرد.

از محمد انصاری شروع می کنیم. مانند همیشه مطمئن با بازیخوانی بالا و قدرت رهبری فوق العاده . انصاری از خط دفاع بازیسازی را انجام می داد و یکی دو بار هم از راه دور شوت هایی به سمت دروازه لک فرستاد.

شجاع خلیل زاده نفر بعدی است. این بازیکن به غیر از گلی که به ثمر رساند در تمام جنگ های هوایی و زمینی و تن به تن برنده بود و با اعتماد به نفس بالا در بالا بردن تیم نقش بطزایی را ایفا کرد.

صادق محرمی بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی امید فورا به ترکیب اصلی اضافه شد. این بازیکن هم نمایش قابل قبولی داشت. اجازه حرکت به بازیکنان تیم حریف برای نفوذ نداد و خودش هم اگر کمی در زدن ضربات آخر دقت می کرد می توانست نمره بهتری را بگیرد.

حسین ماهینی هم که دوباره کاپیتان تیمش بود بسیار مطمئن ظاهر شد. هم در دفاع و هم در کارهای هجومی یاری رسان بقیه بود. او نقش یک کاپیتان را هم به خوبی انجام داد و با داور صحبت می کرد.

در مجموع آنها به نحو احسن خط دفاع را بیمه کردند. به نوعی باید این کلین شیت ها را به نام این چهار نفر ثبت کرد که اجازه ندادند یک موقعیت صد در صد و حتی ۷۰ درصد روی دروازه بیرانوند خلق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز