خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس - نفت؛ لحظه به لحظه با دیدار سوپرجام فوتبال ایران/ LIVE

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۷۵۸

دیدار سوپرجام فوتبال ایران امشب از ساعت 21 آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، سومین سوپرجام تاریخ فوتبال ایران از ساعت 21 بین دو تیم تهرانی پرسپولیس و نفت در ورزشگاه آزادی به انجام می رسد.

این مسابقه در حالی به انجام می رسد که این دو تیم تاکنون در این رقابت حاضر نشده بودند. برانکو هدایت پرسپولیس را بر عهده دارد و حمید درخشان هم دیشب جایگزین علی کریمی شد. البته سرمربی اسبق سرخپوشان تهرانی با اعلام باشگاه نفت روی نیمکت نخواهد نشست.

با پوشش لحظه به لحظه این مسابقه همراه ما باشید:

16:30/ ترکیب پرسپولیس برای این بازی مشخص شد و طبق اعلام برانکو ایوانکوویچ: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، مهدی طارمی و علی علیپور 11 بازیکن تیم را در سوپرجام تشکیل خواهند داد.

16:10/ اعلام شده حمید درخشان قادر به حضور روی نیمکت نفت تهران نخواهد بود و در این بازی این تیم بدون سرمربی برابر سرخپوشان قرار خواهند گرفت.

16:15/ نفت و پرسپولیس 15 بار رو در روی هم قرار گرفته اند که 7 برد برای پرسپولیس، سه برد برای نفت و 5 تساوی به ثبت رسیده است. دو بازی آخر با برد سرخپوشان تهرانی تمام شد.

16:10/ این سومین سوپرجام فوتبال ایران خواهد بود. پیش از این تیمهای صباباتری و ذوب آهن اصفهان قهرمان شده اند. این دو تیم در جام حذفی هم قهرمان شده بودند. با این تفاسیر این بارهم اگر طبقرسم قبلی پیش برویم باید نفت را برنده این مسابقه بدانیم.

16:00/ 4 بازیکن تیم نفت تهران سابقه حضور در پرسپولیس را دارند. پیام صادقیان، حمیدرضا علی عسگری، مهدی دغاغله و امیرحسین فشنگچی با لباس پرسپولیس در میادین حاضر می شدند و حالا باید رو در روی تیم پیشین خود قرار بگیرند.

15:50/ سه ردیف از طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای تعمیرات امشب مورد استفاده قرار نمی گیرد ولی الباقی آماد پذیرایی از تماشاگران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز