خبرگزاری کار ایران

ادعای هافبک سرخپوشان؛ از سپیدرود به تیم ملی بر می گردم!

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۳۴۹

هافبک خوزستانی پس از نیم فصل دور بودن از مسابقات لیگ برتر پس از جدایی شایان مصلح از سپیدرود به جمع سرخپوشان گیلانی پیوست.

به گزارش ایلنا، مهرداد جماعتی با اشاره به جدایی از فولاد خوزستان و پیوستن به سپیدرود می‌گوید: تصمیم حضور در شهر رشت و تیم سپیدرود با تمرکز زیادی اتخاذ شد و عمیقا از این تصمیم خوشحالم.

جماعتی با بیان اینکه آینده روشنی را برای تیم مردمی سپیدرود می‌بیند، ادامه می‌دهد: هواداران و بازیکنان بسیار خوب و با اخلاقی که با تمام وجودشان برای سپیدرود تلاش می‌کنند، مهم‌ترین عامل موفقیت این تیم ریشه‌دار است. مردم رشت خیلی خونگرم و فوتبالی بوده و از صمیم قلب تیم‌شان را دوست دارند و در این شرایط مطمئنم این تیم در آینده‌ای نه چندان دور نتایج درخشانی می‌گیرد.

هافبک جدید سپیدرود درباره اهدافش برای حضور در این تیم می‌گوید: من با انگیزه بسیار زیاد و با دو هدف به سپیدرود آمده‌ام. اول اینکه به سپیدرود کمک کرده و دوم خودم را به سطح اول فوتبال ایران یعنی تیم ملی که آن را قبلا تجربه کرده‌ام، برسانم.

مهرداد جماعتی در رابطه با شرایط آماده‌سازی سپیدرود توضیح می‌دهد: هرچند امکانات تیم ممکن است کمتر از سایر تیم‌ها باشد اما با توجه به همه شرایط، به نظر می‌رسد سپیدرود در مسابقات نتایج لازم را به دست آورده و تیم موفقی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز