خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان:

اهل بمب ترکاندن نیستیم/ بازیکن پرتی نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۲۸

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: در تیم این فصل خود یک بازیکن پرتی هم نداریم.

علی عباسی در گفت و گو با ایلنا، درباره عملکرد خوب سیاه جامگان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: ما بازیکنان جوان و اینده داری جذب کردیم که سال بعد می ترکانند. اهل بمب ترکاندن هم نیستیم. سعی کردیم با دقت زیاد نفرات اینده داری را به خدمت بگیریم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما همگی به طور مستقیم زیر نظر اکبر میثاقیان جذب تیم شدند و ایشان نگاه ویژه ای به لیگ یک هم داشتند. مثل سال گذشته دیگر بازیکن پرتی نداریم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان همچنین بیان داشت: از بازیکنان امیدی که فصل گذشته جذب شد فقط پیام ملکیان توانست نمایش خوبی داشته باشد. نمی خواهم به اتفاقات فصل گذشته برگردم. امیدوارم بتوانیم در این فصل نمایش بهتری داشته باشیم.

وی درباره تمدید قرارداد با سیف اللهی و خانزاده گفت: فردا با این دو بازیکن قرارجلسه داریم. می خواهیم قراردادشان را تمدید کنیم. هر دو نفر جزو خوب های ما در فصل اخیر بودند. اگر این دو نفر تمدید کنند دو نفر دیگر را هم به خدمت می گیریم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان درباره خانزاده بیان داشت: خانزاده بازیکن با غیرتی است. اگر او بمانددیگر دفاع وسط جذب نخواهیم کرد. مردم مشهد او را دوست دارند و او هم هینطور.

وی درباره اینکه پدیده هم خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است و رقابت بین دو تیم به وجود آمده تصریح کرد: با هیچ تیمی رقابت نمی کنیم چون توانش را نداریم. پدیده یک باشگاه نیمه دولتی است ولی ما کاملا شخصی هستیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در پایان گفت: شرایط اقتصادی فصل قبل بد بود اما امسال شرایط بهتر است. تیم خوش راندمانی داریم و دیگر نمی خواهیم دراماتیک در لیگ بمانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز