خبرگزاری کار ایران

همه اخبار روز نقل و انتقلات فوتبال ایران

همچنان در انتظار بمب‌های استقلال/ استارت دیر ذوب‌آهن با سرمربی جدید

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۱۱۶

برخلاف قول‌ استقلالی‌‌ها به هوادارانشان هنوز بمب‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه منفجر نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران همچنان در حال پیگری است و تیم‌های مختلف مشغول مذاکره و جذب بازیکنان مورد نظرشان هستند تا حضور با قدرتی در فصل هفدهم داشته باشند.

 

استقلال تهران؛ همچنان در انتظار بمب

استقلالی‌ها تا این لحظه هیچ خرید لیگ‌برتری‌ای نداشتند و تنها خرید قطعی این باشگاه مهدی قائدی از ایرانجوان بوشهر است.

بحث روز استقلال همچنان پروژه جذب رامین رضاییان است که مورد پیگیری فوتبالدوستان قرار دارد.

صحبت از توافق با بازیکنانی مثل بیت سعید، تبریزی، شهباززاده، منتظری، جپاروف، مارشاریپوف و... وجود دارد که هیچ کدام از آنها نهایی نشده است.

آبی‌ها در مذاکرات‌شان با شایان مصلح به بن‌بست خوردند و به نظر می‌رسد این بازیکن را از دست داده باشند.

بحث تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل کاوه رضایی و امید ابراهیمی هم همچنان مطرح است.

همچنین نام روزبه چشمی هم به فهرست این تیم اضافه شده است.

 

پرسپولیس؛ سروش رفت، سیامک آمد

سرخپوشان که بعد از جذب دو بمب نقل و انتقالاتی زودهنگام، یعنی منشا و خلیل‌زاده مدتی خاموش بودند، با جذب سیامک نعمتی از پیکان دوباره به صدر اخبار بازگشتند.

صحبت از مذاکرات باشگاه با شایان مصلح که پیش از این با استقلال مذاکره کرده بود هم هست و ممکن است به زودی قرارداد همکاری میان طرفین امضا شود.

پرسپولیسی‌ها سروش رفیعی را هم از دست داده‌اند و این بازیکن فصل آینده در لیگ قطر حضور خواهد داشت.

 

سپاهان اصفهان؛‌ همچنان منتظر آقایی

باشگاه سپاهان فعالیت خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته و توانسته مهره‌های خوش‌نامی جذب کند.

ساسان انصاری، عزت پورقاز، حسن جعفری، شاهین ثاقبی و سیاوش یزدانی خرید‌های سپاهان تا اینجای کار بوده‌اند و طبق ادعای مسئولان باشگاه با جذب آقایی پرونده‌شان در نقل و انتقالات بسته خواهد شد.

خلیل‌زاده، ریکانی، بهزادی کریمی، جلال عبدی و حامد روشندل هم از جمع زردپوشان جدا شدند.

 

تراکتورسازی تبریز؛ تسلیم شرایط

سرخپوشان تبریزی احتمالاً سخت‌ترین فصل خودشان را سپری خواهند کرد. جدایی چند بازیکن تا اینجا و عدم توافق با چند بازیکن دیگر برای تمدید قرارداد باعث شده دست این باشگاه برای شروع فصل بعد خالی باشد.

تراکتورسازان تا زمستان حق جذب بازیکن جدید را ندارند و به نظر می‌رسد باید شاهد اضافه شدن نام چند بازیکن از تیم‌های پایه به بزرگسالان باشیم.

کرار، ادینیو و اخباری بازیکنانی هستند که جدایی‌شان قطعی است و صحبت از جدایی خالد شفیعی و سعید آقایی که قراردادی با این باشگاه ندارند هم مطرح است.

 

ذوب‌آهن اصفهان؛ استارت دیر با ژنرال

ذوبی‌ها که درگیر انتخاب سرمربی بودند تا این لحظه فعالیت خاصی در نقل و انتقالات نداشتند ولی از زمانی که خبر سرمربیگری قلعه‌نویی در این تیم منتشر شد صحبت از بازیکنان مورد نظر این باشگاه هم رسانه‌ای شده است.

علاوه بر تبریزی که احتمال ماندنش قوت گرفته است، بازیکنانی مثل مگویان، شریفات، بختیار رحمانی و سجاد شهباززاده هم مورد نظر ذوبی‌ها هستند و باید دید راضی به همکاری با این تیم خواهند شد یا نه.

 

سایر تیم‌ها

باشگاه سایپا با علی دایی همان ابتدا چند خرید خوب داشت و در حال حاضر هم صحبت از جذب شهباززاده و محمد قاضی مطرح است. سایپایی‌ها اخباری را هم به جمع خود باز گردانده‌اند تا نشان دهند قصد دارند در فصل جدید چهره یک مدعی به خودشان بگیرند.

نفت آبادان هم با کمالوند فعالیت خوبی در نقل و انتقالات داشته است و اضافه کردن 9 بازیکن نشان از چهره متفاوت این تیم در فصل جدید دارد.

سپیدرود رشت و پارس جنوبی هم که به تازگی لیگ برتری شدند جزو تیم‌های فعال نقل و انتقالات بودند و عملکردشان نشان از این دارد که دوست ندارند در اولین فصل صعود مجددا به لیگ یک برگردند.

پارس جنوبی روز گذشته با فروزان، طیبی و سالاروند به توافق رسید تا روز پرکاری داشته باشد.

 

استقلال خوزستان و نفت تهران تا اینجای کار فقط شاهد یه یغما رفتن ستاره‌هایشان بودند و هنوز بازیکنی جذب نکردند. آبی‌های خوزستان با انتخاب ویسی تا حدودی سرو سامان گرفته و فعالیتشان را شروع کرده‌اند ولی نفت تهران همچنان بلاتکلیف است.

پیکان با از دست دادن سیامک نعمتی و گادوین منشا دو مهره تاثیرگذار خود را دیگر در اختیار ندارد و کار سختی در فصل هفدهم خواهد داشت.

گسترش فولاد با لوکا بوناچیچ تا این لحظه زنده‌روح، حاج‌محمدی، قنبری و کاخا را جذب کرده و این روزها درگیر پرونده شجاعیان و آقایی است.

 

جدول کلی نقل و انتقالات تا اینجای کار را می‌بینید:

همچنان در انتظار بمب‌های استقلال/ استارت دیر ذوب‌آهن با سرمربی جدید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز