خبرگزاری کار ایران

به ما گفتند صبر کنید، خبرهای خوبی در راه است

شیخ‌ویسی: تمایلی ندارم در استقلال خوزستان بمانم/ امیدوارم رضایت‌نامه‌ام را بدهند

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۲۸۰

دروازه‌بان استقلال خوزستان از تمایلش برای جدایی از این باشگاه می‌گوید.

وحید شیخ ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص مذاکرات اخیرش با استقلال خوزستان اظهار داشت: در صحبتی که اخیراً با رئیس هیئت‌مدیره داشتم برای گرفتن رضایت‌نامه اقدام کردم ولی گفتند چند روز صبر کنید و خبرهای خوبی در راه است. برای همین 2-3 روز دیگر تکلیفم مشخص خواهد شد.

وی افزود: اخباری که در مورد تمدید یا عدم تمدید قرارداد من منتشر شده است صحت ندارد چرا که من با باشگاه قرارداد دارد و نیازی به تمدید ندارم. اگر بخواهم بمانم طبق قراردادم خواهد بود و اگر بخواهم جدا شوم نیاز به رضایت‌نامه دارم.

دروازه‌بان فصل گذشته استقلال خوزستان در رابطه با استفاده از بند دریافت کمتر از 50 درصد قرارداد برای فسخ یک طرفه خاطرنشان کرد: متاسفانه من دقیقاً 50 درصد دریافتی داشتم و نمی‌توانم از این بند استفاده کنم. هر چند فکر می‌کنم فدراسیون طرف باشگاه‌ها را خواهد گرفت و بازیکنانی که با این بند جدا شده‌اند مجبور می‌شوند برگردند.

وی در مورد تمایل به همکاری با عبدالله ویسی گفت: کارنامه ویسی مشخص است و هر بازیکنی دوست دارد با او کار کند ولی من در صورتی راضی به ماندن می‌شوم که شرایط واقعاً تغییر کرده باشد و مشکلات قبلی وجود نداشته باشد.

شیخ ویسی در پایان عنوان کرد: در کل تمایلی به ماندن ندارم. دو پیشنهاد خوب دارم که به دلیل داشتن قرارداد اسمی از آنها نمی‌برم. قرار است با ویسی صحبتی داشته باشم و بعد تصمیم بگیرم. فکر می‌کنم در 2-3 روز آینده تکلیفم مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز