خبرگزاری کار ایران

سیاه‌جامگان انتحاری بازی می‌کرد؛

شیخ ویسی: رویای ما در آسیا صعود با استقلال است

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۲۱

دروازه‌بان استقلال خوزستان که تیمش در این هفته دیدار سختی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت می‌گوید تیمش روی بازی برابر لخویا متمرکز است.

وحید شیخ ویسی دروازه‌بان استقلال خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار این تیم برابر سیاه‌جامگان مشهد اظهار کرد: بازی برابر سیاه‌جامگان متاسفانه بازی خوبی برای ما نبود. این تیم خیلی انتحاری بازی می‌کرد و ما نتوانستیم خوب دفاع و حمله کنیم و به هدف خود نرسیدیم وبازی را واگذار کردیم.

وی در رابطه با بازی‌های آسیایی خاطر نشان کرد: بازی‌های آسیایی خداراشکر برای ما خوب پیش می رود. سه بازی بدون باخت را پشت سرگذاشتیم و صدرنشین گروه هستیم. شرایط با لیگ فرق می‌کند و با تمرکز بیشتری وارد زمین می‌شویم . این بازی هم که با لخویا داریم بازی سختی است و امیدواریم که بتوانیم با امتیاز از بازی خارج شویم.

شیخ ویسی در ادامه با اشاره به شرایط خود در بازی‌های آسیایی افزود: از لحاظ جسمی و روحی در آمادگی کامل به سر می‌برم و امیدوارم بتوانم در کنار خط دفاعی شرایط خوبی را در بازی‌های آسیایی رقم بزنم.

وی در خصوص دریافت تنها یک گل در سه بازی آسیایی عنوان کرد: خیلی دوست دارم بتوانم این روند را ادامه بدهم و کمک خوبی برای استقلال خوزستان در رقابت‌های آسیایی باشم.

گلر استقلال خوزستان در رابطه با بازی ‌های پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: الفتح تیم 4 امتیازی گروه ما است و قطعا بازی سختی خواهیم داشت. اما الجزیره به این دلیل که در خوزستان برگزار می‌شود و شرایط میزبانی را دارا هستیم می‌تواند راحت‌تر باشد. اما در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی دیدار مقابل لخویا خواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی این تیم بیان کرد: خیلی مشکلات و موانع دست به دست هم داد تا نتوانیم به امتیازات سال قبل دست پیدا کنیم و مهمترین مشکل ما مشکل مالی بود که از اول فصل گریبان‌گیر تیم شده بود.

شیخ ویسی افزود: این مشکلات به صورت صد در صد برطرف نشده است و تا حدودی اقداماتی شده اما هنوز وعده‌های داده شده عملی نشده است البته باز هم قول‌های داده‌اند باید ببینیم شرایط چطور می‌شود.

دروازه‌بان استقلال خوزستان در رابطه با افت بازی‌های این تیم در مقایسه با فصل گذشته خاطر نشان کرد: صد در صد تیم‌ها سال به سال متفاوت می‌شوند و خط دفاعی، حمله و هافبک تغییراتی می‌کنند که در آمار و ارقام تیم تاثیر می‌گذارد و ممکن است یک سال آمار را بالاتر و یک سال پایین‌تر بیاورند.

شیخ ویسی در پایان در خصوص رویای استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما در ابتدا که در لیگ قهرمانان شرکت کردیم تنها به حضور در این لیگ فکر می‌کردیم اما در حال حاضر این مسئله که بتوانیم از گروه صعود کنیم برایمان اتفاق مهمی خواهد بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز