خبرگزاری کار ایران

مشکل بزرگ سد راه نقل و انتقالات استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۱۸۹

در حالی که رقیب سنتی توانسته با جذب دو بازیکن و تمدید ستاره‌های سابق عملکرد خوبی برای فصل آینده به جا بگذارد، استقلال دچار بی‌پولی است.

به گزارش ایلنا، تا زمانی که بودجه مکفی در حساب باشگاه نباشد در راستای جذب بازیکنان جدید نمی‌توان اقدامی کرد. وقتی باشگاه استقلال حتی نمی‌تواند حقوق‌های این فصل را سر وقت پرداخت کند و به بازیکنان چک خرداد ماه را می‌دهد، گزینه‌های جدید هم برای پیوستن به ترکیب استقلال شروطی را مطرح می‌کنند. البته اگر آن بازیکن پیشنهادی نداشته باشد شاید با استقلال به توافق برسد اما زمانی که می‌بینیم در فهرست استقلال نام بازیکنانی همچون بیت‌سعید، تبریزی، دانیال ماهینی و یکی دو بازیکن مطرح دیگر قرار دارد به این بازیکنان حق می‌دهیم که پیش از هر قراردادی با باشگاه طلب دریافت پیش قسط اولیه خود را کنند. طی روزهای اخیر صحبت‌هایی میان رابطان باشگاه استقلال و برخی گزینه‌ها شده اما آنها از طریق مدیر برنامه‌های خود به باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند که تا وقتی پول نگیرند حاضر به عقد قرارداد نیستند.

کاری که در پرسپولیس به خوبی در حال انجام است و مسوولان این باشگاه لااقل موفق به پرداخت حقوق اولیه بازیکنان جدید خود شده‌اند. مادامی که در استقلال بودجه نباشد موفقیت در نقل و انتقالات سخت می‌شود. هر چقدر هم که زمان از دست برود، دشواری‌های بستن تیمی مدعی بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز