خبرگزاری کار ایران

باشگاه استقلال به دنبال یک بازیکن خارجی شاغل در لیگ

اختصاصی/حمزه یونس یا باتیستا در تیم مظلومی

آبی‌پوشان تهرانی به منظور تقویت خط حمله خود به دنبال جذب یک بازیکن خارجی شاغل در لیگ هستند.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال تهران به منظور تقویت خط حمله خود به دنبال جذب یکی از مهاجمان خارجی شاغل در لیگ برتر است.

پرویز مظلومی که در حال حاضر سجاد شهباززاده و پروپیچ را در خط حمله تیمش در اختیار دارد،  از عملکرد این دو بازیکن رضایت کافی ندارد و در صدد است تا برای ترمیم این پست حساس، در نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم دیگر را به لیست تیم خود اضافه کند.

طبق شنیده ها، بازی حمزه یونس مهاجم تونسی تیم تراکتورسازی و مگنو باتیستا، هافبک دفاعی گسترش فولاد مورد توجه مظلومی قرار گرفته است و به خاطر همین از باشگاه استقلال خواسته است تا برای جذب یکی از این دو بازیکن در نیم فصل اقدامات لازم را انجام بدهند.

یونس که به عنوان گرانترین خارجی حال حاضر لیگ برتر شناخته می‌شود، تا اینجای فصل عملکرد زیاد خوبی در ترکیب تراکتورسازی نداشته است، ضمن اینکه با ورود امیر قلعه نویی به تبریز، کار برای این مهاجم خارجی سخت تر نیز شده و او برای بازی حساس امروز تیمش مقابل استقلال حتی در لیست 18 نفر نهایی تراکتور نیز قرار نگرفته است. موضوعی که شاید به علاقه پرویز مظلومی به این مهاجم آفریقایی بی‌ارتباط نباشد.

ضمن اینکه باتیستا که یکی از بازیکنان خوب خارجی در لیگ فصل جاری است نیز از مدت‌ها قبل مورد توجه استقلالی‌ها قرار داشت به نحوی که آنها قصد داشتند وی را با کرار جاسم بازیکن ناراضی استقلال در آن زمان معاوضه کنند که این موضوع با مخالفت مدیران گسترش فولاد مواجه شد.

حالا باید دید باشگاه استقلال که در حال حاضر مشکلات مالی تقریباً فراوانی را نیز تجربه می کند، چطور می‌تواند برای گرفتن رضایتنامه یکی از این بازیکنان تبریزی ها را راضی کند، اتفاقی که بعید به نظر می‌رسد بدون جابجایی یکی دو بازیکن استقلال به تراکتورسازی یا گسترش فولاد به سرانجام برسد.

استقلالی‌ها هنوز در مورد نام  بازیکن خارجی شاغل در لیگ به طور قطعی به جمع بندی نرسیده‌اند.

کد خبر : ۳۲۹۱۱۴