خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش به یاری استقلال خوزستان می‌آید

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۰۴۹

استان خوزستان چند روز قبل میزبان وزیر ورزش و جوانان بود که برای حضور در چند مراسم ورزشی به این استان سفر کرد و در حاشیه حضورش در محل استانداری خوزستان با تعدادی از هواداران تیم استقلال اهواز ملاقات داشت.

به گزارش ایلنا، هواداران آبی اهواز که با در دست داشتن پلاکاردهایی در مقابل استانداری خوزستان حضور یافته بودند، ضمن ورود به سالن همایش استانداری، دیداری با مسعود سلطانی‌فر داشتند تا از شرایط نابسامان باشگاه استقلال اهواز شکایت کنند و خواستار رسیدگی نفر اول ورزش کشور به این وضعیت شوند. سلطانی‌فر ضمن اشاره به قدمت باشگاه استقلال اهواز در فوتبال ایران، به هواداران این تیم ریشه‌دار فوتبال خوزستان اعلام کرد که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان را مسوول رسیدگی سریع به وضعیت مالکیت باشگاه استقلال اهواز کرده است. وزیر ورزش به استقلالی‌ها وعده داد ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا استقلال اهواز تقویت شود و طی دو سال به لیگ دسته اول و سپس به لیگ برتر بازگردد.

طرفداران وفادار استقلال اهواز که علی‌رغم تلاش چند ماهه از تحقق وعده‌های مسوولان استانی ناامید شده‌اند، این بار چشم انتظار به واقعیت پیوستن وعده مرد اول ورزش کشور خواهند ماند. آیا وعده وزیر ورزش درخصوص احیای استقلال اهواز و بازگشت آن به بالاترین سطح فوتبال ایران تحقق می‌یابد؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز