خبرگزاری کار ایران

با یک شکست و دو تساوی

سهم نمایندگان خوزستان ۲ امتیاز از هفته اول لیگ برتر فوتبال بود

نمایندگان فوتبال خوزستان در لیگ برتر فوتبال، گام نخست را متزلزل برداشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در هفته‌ اول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، سه نماینده این استان مقابل حریفان خود موفق عمل نکردند.

استقلال خوزستان که به لطف بازی پلی‌آف در لیگ برتر ماند، در روز پنجشنبه مقابل قهرمان فصل گذشته یعنی سپاهان اصفهان در ورزشگاه این شهر به میدان رفت و علیرغم یک بازی نسبتاً خوب، درنهایت با یک گل مغلوب تجربه‌ این تیم اصفهانی شد و دست‌خالی از نصف جهان برگشت.

در بازی همزمان دیگر، استقلال اهواز که با خرید امتیاز فولاد نوین به جمع لیگ برتری‌ها پیوسته، میهمان صبای قم بود که در یک بازی نسبتاً متعادل موفق شد با حداقل امتیاز از این شهر برگردد.

اما فولاد خوزستان که از تیم‌هایی بود که خیلی زود اردوهای تدارکاتی خود را در کرج و کشور ترکیه برگزار کرد و ۶ بازی تدارکاتی نیز برگزار کرد، در مقابل راه‌آهنی قرار گرفت که به دلیل عدم مشخص بودن وضعیت این تیم برای حضور در لیگ برتر، چندان فرصتی برای آماده‌سازی نداشت.

این تیم که امید اول فوتبال خوزستان به‌حساب می‌آید، در بازی نخست خود روز گذشته میزبان راه‌آهن بود که پس‌ازاینکه با دو گل از حریف خود عقب افتاد درنهایت توانست بازی را به‌تساوی دو دو بکشاند تا از اولین شکست خانگی خود بگریزد. ظاهراً در این روز، هوای گرم جنوب بیش از اینکه بازیکنان میهمان را تحت تأثیر خود قرار دهد، میزبان را کلافه کرده بود، هرچند سرمربی این تیم از کیفیت زمین چمن ورزشگاه غدیر انتقاد داشت، ولی نباید فراموش کرد که تیم حریف هم در همین زمین ‌بازی می‌کرد.

حالا فوتبال دوستان خوزستان چشم به هفته‌های آتی این مسابقات دوخته‌اند تا ببینند آیا نمایندگانشان قادر به دفاع از حیثیت فوتبال خوزستان خواهند بود یا خیر.

کد خبر : ۲۹۴۱۹۴