خبرگزاری کار ایران

هنوز هم شانس قهرمانی داریم

پورکیانی: استقلال اهواز برای دفاع از حیثیت خود جنگید نه برای کمک به استقلال خوزستان

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: درست است که در دو هفته اخیر پیروز نشده‌ایم. اما ما دچار افت نشده‌ایم و همان روند را برای قهرمانی طی خواهیم کرد و به بازی‌های آینده چشم دوخته‌ایم.

علی پورکیانی، قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی دیروز این تیم مقابل گسترش فولاد گفت: گسترش فولاد یکی از تیم‌های بسیار خوب  فوتبال ایران محسوب می‌شود که برای کسب سهمیه می‌جنگد و ما هم در شرایطی هستم که برای قهرمانی در این فصل شروع خوبی داشتیم و به دنبال پایان خوب در لیگ هستیم. با توجه به حساسیت صدر جدول و وضعیت تیم گسترش فولاد پیش‌بینی بازی سختی را می‌کردیم و متاسفانه هم نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم ولی همچنان از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شویم.

وی در خصوص نتایج هفته‌های اخیر استقلال خوزستان و اختلاف امتیاز این تیم با صدر جدول عنوان کرد: درست است که در دو هفته اخیر پیروز نشده‌ایم. اما ما دچار افت نشده‌ایم و همان روند را برای قهرمانی طی خواهیم کرد و به بازی‌های آینده چشم دوخته‌ایم. همانطور که ما امتیاز از دست می‌دهیم مطمئناً تیم‌های دیگر هم دچار اتفاقات اینچنینی خواهند شد، البته ما هفته آینده هم بازی سختی در مقابل راه‌آهن پیش‌رو داریم که سه امتیاز این بازی اهمیت زیادی برای ما دارد و باید امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم.

روز گذشته استقلال اهواز در شهر اهواز میزبان پرسپولیس بود و با توجه به شرایط استقلال خوزستان، به شاگردان بختیاری‌زاده برای کمک به تیم همشهری خود تلاش زیادی کردند تا از سرخپوشان تهرانی امتیاز بگیرند. پورکیانی در واکنش به این موضوع گفت: استقلال اهواز باشگاه ریشه‌دار و مستقلی است که متاسفانه علیرغم در اختیارداشتن بازیکنان جوان و با انگیزه نتوانست در این فصل به جایگاه خوبی دست پیدا کند و بازی آنها در مقابل پرسپولیس هم برای دفاع ازحیثیت فوتبال خوزستان بود نه برای کمک به استقلال خوزستان در صدر جدول.

 

کد خبر : ۳۶۴۰۶۷