خبرگزاری کار ایران

خلیلی: تغییری در مشکلات مالی نفت ایجاد نشده است/ امیدوارم پای سجاد مقابل صبا به گل باز شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۲۷۲

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: مشکلات مالی باشگاه همچنان پابرجاست و تغییری در آن ایجاد نشده است.

محسن خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: وضعیت تیم خوب است و محروم و مصدومی در هفته بیست و نهم نداریم و با تمام قوا مقابل صبا به میدان می‌رویم.

وی در مورد بازی با صبای قم گفت: این دیدار به هیچ وجه آسان نخواهد بود. صبایی‌ها برای رهایی از خطر سقوط می‌جنگند و چیزی برای از دست دادن ندارند و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند.

سرپرست نفت تهران با اشاره به اینکه نتیجه 2 بازی آینده در سرنوشت این تیم تاثیر چندانی ندارد عنوان کرد: درست است که گزینه سقوط یا سهمیه نیستیم ولی انگیزه زیادی داریم تا با بهترین شرایط فصل را تمام کنیم و روحیه بازیکنان هم برای فینال جام حذفی بالا برود. برای همین اصلاً مقابل صبا بی‌انگیزه نخواهیم بود.

خلیلی در مورد مشکلات مالی باشگاه افزود: مشکلات مالی همچنان پابرجاست و تغییری ایجاد نشده است. ولی بازیکنان تصمیم‌ گرفته‌اند به هر شکل فصل را با بهترین شرایط ممکن به پایان برسانند.

وی در مورد عملکرد شهباززاده در ترکیب نفت در دیدارهای اخیر اظهار داشت: ما در نیم فصل خرید‌های خوبی داشتیم و سجاد هم کمک زیادی به تیم ما کرده است. درست است که موفق به گلزنی نشده ولی مکمل خوبی برای قاضی بوده است. امیدوارم در دیدار با صبا پای سجاد به گل باز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز