خبرگزاری کار ایران

قاضی: خودم را مدعی آقای‌گلی می‌دانم/ از صبا به جز ندادن پولم خاطرات خوبی دارم

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۳۳۱

مهاجم نفت تهران عقیده دارد هنوز از رقابت آقای گلی لیگ برتر خارج نشده است.

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار روز شنبه تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: صبا تیم خوبی است و در نیم فصل دوم با خرید‌هایی که داشته توانسته تیمش را تقویت کند. نباید فریب نتایج این تیم را خورد و اگر آنها را دست‌کم بگیریم می‌توانند برایمان دردسرساز شوند.

وی در مورد اینکه به مصاف تیم فصل گذشته خود می‌رود گفت: از صبا به جز اینکه پولم را ندادند در سایر موارد خاطرات خوبی دارم و دوستان خوبی آنجا پیدا کردم. متاسفانه هرجا می‌رویم مشکل مالی دارد و از فصل گذشته مبلغ زیادی از صبا طلب دارم.

مهاجم نفت تهران در رابطه با بی‌انگیزه بودن نفت در 2 بازی پایانی خود عنوان کرد: درست است که نه شرایط سهمیه گرفتن داریم نه خطر سقوط ولی نتایج بازی‌های ما می‌تواند در جدول تاثیرگذار باشد و برای همین بی‌انگیزه بازی نمی‌کنیم و بازی‌ها را آسان نمی‌گیریم. ضمن اینکه می‌خواهیم خودمان را با روحیه بالا آماده فینال جام حذفی کنیم.

قاضی در رابطه با فاصله 4 گله‌اش با صدر جدول گلزنان گفت: درست است که فاصله زیاد به نظر می‌رسد ولی 2 بازی باقی مانده است و ممکن است هر اتفاقی بیافتد. من همچنان خودم را مدعی آقای گلی می‌دانم و سعی می‌کنم به این عنوان برسم.

وی در پایان عنوان کرد: در این فصل عملکرد خوبی داشتم و آمار خوبی هم از نظر گل زده داشتم که نتیجه کارگروهی و حمایت خوب بازیکنان است. از ایمان مبعلی و پاس‌های خوبش گرفته تا فخرالدینی که چند پنالتی برایم گرفت و امیدوارم با آقای گل شدن نتیجه کارشان را بدهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز