خبرگزاری کار ایران

فقط به خاطر دایی مانده‌ایم/

محمد قاضی: کسی نیست حداقل قول الکی به ما بدهد!

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۴۱۴

مهاجم نفت تهران از شرایط مالی تیمش شاکی است و مدعی است بازیکنان این تیم تنها به خاطر علی دایی با مشکلات کنار آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال نفت تهران که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر شرایط خوبی در جدول داشت و جزو مدعیان بالای جدول بود، با افت شدیدی در نتایجش مواجه شد و در حال حاضر در میانه جدول قرار دارد.

بازیکنان و کادرفنی نفت در طول فصل و هفته‌های اخیر از مشکلات مالی باشگاه ابراز نارضایتی کردند و عنوان کردند حتی کسی نیست که شکایتشان را به او انتقال دهند.

محمد قاضی، مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این خصوص اظهار داشت: صحبت مورد مشکلات مالی واقعاً دیگر لوث شده است. بارها هم من و هم بازیکنان و کادر فنی و آقای دایی در این موضوع صحبت کرده‌ایم و دیگر هرچه بگوییم تکرار مکررات است. 

وی افزود: تیم ما شرایط خوبی در جدول داشت و اگر این مشکلات بوجود نمی‌آمد هنوز هم یکی از مدعیان بالای جدول بودیم. همه تفاوت آشکار کیفیت بازی ما در نیم فصل اول و دوم را دیده‌اند و تیم واقعاً اوضاع خرابی دارد.

مهاجم نفت تهران در ادامه گفت: بازیکنان در حال حاضر برای تامین مخارج یومیه خود مشکل دارند. حتی پول آب معدنی و لباس ما را هم نمی‌دهند و برای رفتن به بازی‌ها به جای اینکه با اتوبوس و دسته جمعی به سفر برویم با وسایل شخصی خود سفر می‌کنیم.

قاضی در مورد اینکه آیا ممکن است بازیکنان دست به اعتصاب بزنند یا نه، اظهار داشت: در یک مقطع ما تمرینات را تعطیل کردیم و آقای تاج با ما جلسه گذاشت و قول داد مالکیت باشگاه را ملزم به پرداخت معوقه بازیکنان می‌کند ولی پس از آن خبری نشد. ما تا اینجا فقط به خاطر دایی ادامه داده‌ایم و این چند بازی باقی مانده را هم تحمل می‌کنیم.

وی در پایان گفت: بازی حساس فینال جام حذفی را در پیش داریم و امیدوارم تا آن موقع چاره‌ای اندیشیده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز