خبرگزاری کار ایران

لادروپ:شانس آوردیم پنالتی گل نشد

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۷۷۹

سرمربی الریان می گوید تیمش خوش شانس بود که در بازی برابر پرسپولیس گلی را دریافت نکرد

به گزارش ایلنا،مایکل لادروپ پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: خیلی بازی سختی برای ما بود. انتظار چنین بازی را داشتیم زیرا با تیم خیلی خوبی از ایران بازی کردیم که در لیگ کشورش خیلی خوب بوده. نیم ساعت اول بازی برابر بود. در دقایق آخر نیمه اول خیلی روی ما فشار آوردند و پنالتی گرفتند از خوش شانسی ما بود که پنالتی گل نشد. در ابتدا فرصت خوبی داشتیم که گل بزنیم اما این فرصت برای ما گل نشد.

لادروپ به تمجید از عملکرد دروازبان تیمش پرداخت و خاطر نشان کرد: پرسپولیس بیشتر از ما موقعیت گلزنی داشت اما ما سه فرصت خوب داشتیم مخصوصا آخری که به تیرک دروازه خورد. بازی خوبی بود و موقعیت‌های گل زیادی داشتیم. از گلرمان تشکر می‌کنم زیرا اگر او نبود ممکن بود مساوی نکنیم.خیلی خوشحالم. آمده بودیم سه امتیاز را بگیریم ولی یک امتیاز گرفتیم این بازی خوبی برای ما بود. همه تیم ما خوب بازی کردند و من فقط در این مسابقه تنها نبودم.

سرمربی الریان در مورد جو ورزشگاه آزادی و اینکه این جو روی عملکرد بازیکنانش تاثیر گذار بود یا خیر،گفت: با بازیکنان مان صحبت کرده بودیم و بازیکنان ما مقابل تماشاگران زیادی بازی کرده بودند. به نظرم جو خیلی خوبی بود. جو اذیت کننده ای برای ما نبود و آنها تیم شان را تشویق کردند تا تیم شان برنده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز