خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس 0 - الریان 0 / کار پرسپولیس بیخ پیدا کرد

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۷۶۵

پرسپولیس و الریان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس که در بازی رفت دو تیم باخت تلخی را مقابل الریان تجربه کرد، اکنون در استادیوم آزادی این فرصت را خواهد داشت تا بار دیگر میشل لادروپ نامدار را با باخت بدرقه کند و شانس صعود خود را افزایش دهد.

شاگردان برانکو با کسب 4 امتیاز از 3 دیدار قبلی خود در رده سوم گروه چهارم جای گرفته اند و سه امتیاز جدال برابر الریان می تواند شانس صعود آنها را به مرحله بعدی تضمین کند. آنها به پشتوانه حضور صدهزار هوادار خود این شانس را خواهند داشت تا روز سختی برابر تاباتا و دیگر ستارگان الریان ساخته تا یک جشن بزرگ بابت صعود را در آزادی برپا کنند.

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار خبرنگار ایلنا را در استادیوم آزادی همراهی کنید:

داور:«ساتو ریوجی» از ژاپن داور وسط، «ساگارا تورو» از ژاپن، کمک داور اول، «یاما اوچی هیروشی» از ژاپن

گل:-

کارت زرد:علی علی پور(3)،سروش رفیعی (89)،سید جلال حسینی (+90) از پرسپولیس،عمر باری (44)،سباستین سوریا(+90) از الریان

کارت قرمز:

پرسپولیس 0 - الریان 0 / کار پرسپولیس بیخ پیدا کرد

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی،  حسین ماهینی، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، علی علیپور، وحید امیری و مهدی طارمی 

 الریان:

عمر باری، عبدالکریم سالم، گونزالو ویرا، ناتان اوتاویو، معصب خضر، کوه میونگ جین، ویکتور کاسرس، دانیل گومو، سرجیو گارسیا، رودریگو تاباتا و سباسیتن سوریا.

دقایق حساس:

دقیقه 10:پاس در عمق گارسیا برای سباستین سوریا،او را در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار داد که ضربه این بازیکن را بیرانوند به خوبی مهار کرد.

دقیقه 24:حرکت خوب وحید امیری  با پاس در عمق سروش رفیعی برای طارمی همراه شد،که با دخالت مدافعین الریان در اختیار دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه 26:ارسال کرنر محسن مسلمان به روی دروازه الریان با ضربه سر مهدی طارمی از بالای دروازه الریان به بیرون رفت.

دقیقه 32:چرخش زیبای علیپور  و ضربه خوب این بازیکن که پس از برخورد به مدافع الریان، با اختلاف اندک از کنار دروازه الریان به کرنر رفت،ارسال کرنر بازیکنان پرسپولیس این بار هم با ضربه سر طارمی به بیرون رفت.

دقیقه 43: ضربه پنالتی برای پرسپولیس را شماره 9 پرسپولیس که خودش آن را تصاحب کرده بود مامور نواختن شد. طارمی اما با یک چیپ عجیب باعث شد تا این ضربه از دست برود و موقعیت گل سرخپوشان هدر رفت.

دقیقه 45:پرتاب اوت بلند امیری به روی دروازه الریان با ضربه سر طارمی همراه شد که ضربه این بازیکن با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 47: اینبار موقعیت خطرناک برای الریان قطر که از خودگذشتگی سیدجلال حسینی در آستانه دروازه خالی با دفع فوق العاده ی او یک ضربه کرنر نصیب الریان کرد که از آن سودی نبردند.

دقیقه 54:رسال خطرناک مسلمان به روی دروازه ارسال شد اما ضربه سر سروش رفیعی در دستان دروازبان قرار گرفت.

دقیقه 56:ارسال های خطرناک پرسپولیس همچنان ادامه دارد و این بار ارسال زیبای سروش رفیعی بروی دروازه الریان و ضربه سر ماهینی که باز هم دروازبان الریان توپ را مهار کرد.

دقیقه 61: پرتاب بلند و فوق العاده بیانوند، علیپور در آستانه ضربه زدن در هجده قدم توسط گونزالو ویرا متوقف شد و در حالی که این حرکت خطا به نظر می رسید داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 88: فرار بزرگ از سوی سرجیو گارسیا با همراهی او از سوی محمد انصاری همراه شد که غفلت این مدافع بار دیگر او را با بیرانوند تک به تک کرد که ضربه آرام شماره 9 الریان در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 2+90: فرار سباستین سوریا از تله آفساید پرسپولیس می توانست کار سرخپوشان را تمام کند که ضربه این بازیکن از کنار دروازه سرخپوشان به بیرون رفت.

دقیقه 3+90:سوریا بازهم در ضد حمله صاحب یک موقعیت گلزنی شد که شوت او به تیرک دروازه خورد تا دروازه سرخپوشان باز نشود.

 

 پرسپولیس در بازی برگشت هم با وجود برتری در آمار نتوانست الریان را شکست بدهد و به مساوی رضایت داد. با این مساوی الریان همچنان با 7 امتیاز صدرنشین گروه باقی ماند و سرخپوشان هم با 5 امتیاز سوم است. پرسپولیس در بازی رفت 3 بر یک شکست خورده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز