خبرگزاری کار ایران

حضور مهاجم الریان برابر پرسپولیس/ عذرخواهی سوریا پذیرفته شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۸۳۶

مهاجم سرشناس تیم الریان قطر که از ترکیب تیم کنار گذاشته شده بود، در لیست لادروپ قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از الشرق، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه 21 فروردین در ورزشگاه آزادی از الریان قطر پذیرایی خواهد کرد.

خبرهای زیادی درباره احتمال غیبت سباستین سوریا، مهاجم سرشناس تیم فوتبال الریان در این دیدار حساس به گوش می‌رسید اما این بازیکن می‌تواند تیمش را همراهی کند.

سوریا در دیدار اخیر الریان برابر السد در لیگ ستارگان قطر بعد از این که تعویض شد در بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کرد و اعتراض خود را به تصمیم لادروپ نشان داد. پیش‌بینی می‌شد  که باشگاه الریان و سرمربی سرشناس این تیم چند جلسه‌ای سوریا را با محرومیت مواجه کنند، اما عذرخواهی رسمی این بازیکن باعث شد تا او بخشیده شود.

سوریا با منتشر کردن ویدئویی از خود در صفحه اجتماعی‌اش عذرخواهی کرد. او تاکید کرد که مشکلی با کسی ندارد و قول می‌دهد که دیگر چنین رفتارهایی را تکرار نکند. سران باشگاه الریان در جلسه‌ای که با لادروپ برگزار کردند اعلام کردند که عذرخواهی سوریا را قبول کرده‌اند و این بازیکن می‌تواند تیم خود را در دیدارهای آینده همراهی کند.

الریان با 6 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، این‌ در حالی است که تیم فوتبال پرسپولیس با چهار امتیاز در رده دوم است و برای صعود به دور بعد به پیروزی برابر الریان نیاز مبرم دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز