خبرگزاری کار ایران

فهرست اولیه بازیکنان اسپانیا اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۰۰۳

مربی تیم ملی اسپانیا لیست اولیه این تیم را اعلام کرده است.

به گزارش ایلنا، خولن لوپتگی، مربی تیم ملی اسپانیا، لیست اولیه این تیم را اعلام کرده است.

روکه مسا و جاناتان ویه‌را از لاس‌پالماس، سوسو از میلان و ایبورا از سویا در این لیست حضور دارند. اسپانیا قرار است 4 فروردین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 به میدان برود و یک دیدار دوستانه را هم باید در چهار روز بعد از آن در پاریس برابر فرانسه برگزار کند.

لوپتگی قرار است جمعه این هفته لیست 23نفره تیمش را معرفی کند اما به بازیکنان لیست اولیه گفته شده که آماده دعوت به لیست نهایی باشند. در آن دوران، بازی‌های لالیگا موقتا تعطیل می‌شود و بازیکنان می‌توانند استراحت کنند.

البته حضور در لیست اولیه به معنای حضور در لیست نهایی نیست. برای مثال سوسو در نوامبر هم در لیست اولیه حضور داشت. لوپتگی سوسو را به‌خوبی از دوران حضورش در تیم‌های جوانان اسپانیا می‌شناسد اما این هافبک میلان هرگز به تیم ملی بزرگسالان دعوت نشده است. سوسو که در لیورپول و آلمریا نتوانست درخشش خاصی داشته باشد، در میلان موفق شده و توانسته در این فصل 30 بازی انجام دهد. او شش گل زده و 9 گل ساخته است. او همچنین با تیم زیر 19ساله‌های اسپانیا در سال 2012 قهرمان جام ملت‌های جوانان اروپا شد.

ویه‌را و مسا هم فصل خوبی را با لاس‌پالماس می‌گذرانند. مسا مدافع میانی است و ویه‌را بازیکنی است که در دیدار اخیر تیمش در خانه رئال مادرید یک گل زد و یک گل ساخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز