خبرگزاری کار ایران

نیم فصل اول بدشانس بودیم

ساسان انصاری: امیدوارم سه امتیاز شیرین از تراکتورسازی بگیریم

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۲۱۳

ساسان انصاری ‌می‌گوید: در نیم فصل بدشانس بودیم و نتیجه نمی‌گرفتیم.

ساسان انصاری، بازیکن تیم فولاد خوزستان در مورد بازی این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:‌  شرایط تیم فولاد خیلی خوب و رو به رشد است و امیدوارم فردا بتوانیم با بازی خوب مقابل تراکتورسازی تبریز سه امتیاز شیرین دیگر را کسب کنیم.

انصاری در مورد اینکه فولاد نسبت به نیم فصل اول شرایط بهتری دارد و خوب امتیاز می‌گیرد، گفت: نتایج نیم فصل اول فولاد قابل توجیه نیست. ما در نیم فصل اول در بسیاری از بازی‌ها بدشانس بودیم، خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم. عوامل متعددی هم بود که در این نتیجه‌گیری تاثیر داشت،در نیم فصل دوم بچه‌ها تلاششان را چند برابر کردند و توانستیم بهتر از نیم فصل اول ظاهر شویم.

بازیکن تیم فولاد در پاسخ به اینکه فصل جاری برای فولاد چگونه بوده است گفت:‌ سال پرفراز و نشیبی برای فولاد بود. اواخر فصل قبل در هفته آخر نتوانستیم سهمیه آسیا را بگیریم،نیم فصل اول هم برای ما خیلی سخت گذشت چون با وجود بازی‌های خوب نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم. اما نتایج چند هفته اخیر خیلی خوب بود و اواخر سال 94 را برای ما شیرین کرد. امیدوارم بازی آخر امسال هم یک بازی خوب باشد و بتوانیم سه امتیاز شیرین را در تبریز بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز