خبرگزاری کار ایران

کمیته روابط بین الملل اعلام کرد؛

۲۴ دی آخرین مهلت ارایه مدارک باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۰۰۶

طبق نامه ای از سوی سازمان لیگ برتر به سه باشگاه تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس و فولاد خوزستان، این باشگاه ها تا ۲۴ دی ماه مهلت دارند تا مدارک خود را به کمیته روابط بین الملل ارسال کنند.

کمیته روابط بین المللی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تیم های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان تا ۲۴ دی ماه مهلت دارند مدارک خود را برای ثبت نام در لیگ قهرمانان آسیا به این کمیته ارایه کنند.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه کمیته روابط بین الملل این فدراسیون آمده است: با توجه به این که تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا باید اعلام آمادگی کنند، باشگاه نفت تهران به دلیل حضور در دیدار پلی آف که ۲۸ بهمن ماه برگزار می شود، تا ۱۴دی ماه مهلت داشت مدارک و اسامی بازیکنان و کادر فنی خود اعلام کند که این تیم با ارسال مدارک کامل، آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرد.

طبق نامه ای که از سوی سازمان لیگ برتر در تاریخ یکم دی ماه به سه باشگاه تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان ارسال شده است، این باشگاه ها تا ۲۴ دی ماه مهلت دارند تا مدارک خود را به کمیته روابط بین الملل ارسال کنند.

تاکنون این سه باشگاه بخشی از مدارک لازم برای حضور لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را به این کمیته ارسال کرده اند و فعالیتهای مربوط به ثبت نام و حضور تیم ها توسط کمیته روابط بین الملل در حال پیگیری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز