خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۰۳۲

تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که سرمربی آبی‌پوشان به دروازه‌بان تیمش لقب جدیدی داد.

به گزارش ایلنا، تمرین تیم فوتبال استقلال پس از استراحت یک روزه از ساعت 15:30 امروز (شنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* هنوز بازیکنان در محل تمرین حضور نیافته بودند، اما سیدمهدی رحمتی در محل تمرین حضور داشت.

* دروازه‌بان استقلال با لباسی در محل تمرین حضور یافت که سوژه برخی از رسانه‌ها شده بود و زمانی که پرویز مظلومی او را دید به شوخی به دروازه‌بان تیمش گفت: سلام به سرباز وظیفه!

* رحمتی پس از صحبتی که با پرویز مظلومی داشت از او اجازه گرفت که به کار شخصی‌اش برسد و به همین دلیل محل تمرین را ترک کرد.

* حدود 50 نفر از هواداران استقلال در محل تمرین حضور داشتند و بازار عکس سلفی با بازیکنان داغ بود. بسیاری از آنها با تلفن همراه خود مشغول گرفتن عکس سلفی با بازیکنان و مربیان بودند.

* عادل شیحی، بازیکن مراکشی که امروز قراردادش را با استقلال امضا کرد در محل تمرین حضور یافت و لباس‌های جدیدش را از تدارکات استقلال تحویل گرفت.

* تمرین با صحبت‌های پرویز مظلومی برای بازیکنان آغاز شد و سرمربی استقلال به بازیکنان اعلام کرد که شیحی از امروز به طور رسمی بازیکن استقلال است و کارش را آغاز خواهد کرد.

* خسرو حیدری که مدتی در تمرینات حضور نداشت امروز خودش را به مربیان معرفی کرد. هافبک استقلال در گفت‌وگویی کوتاه به خبرنگار تسنیم گفت که به دلیل پیگیری مصدومیتش در تمرین حضور نداشته و این موضوع را به کادر فنی اعلام کرده است.

* هنوز چند دقیقه‌ای از تمرین نگذشته بود که اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان در محل تمرین استقلال حضور یافتند. هنگامی که این دو به تمرین استقلال آمدند به سمت سکوها رفتند تا نظاره‌گر تمرین باشند، اما با صحبت‌های مدیر رسانه‌ای استقلال در نیمکت نزدیک زمین نظاره‌گر تمرین شدند.

* هنگامی که دستیاران کی‌روش روی صندلی‌ها نشستند پرویز مظلومی و دستیارانش بدون توجه به آنها مشغول تمرین دادن به بازیکنان بودند.

* در حالی که مجید صالح در محل تمرین استقلال حضور یافته بود، اما در زمین حضور نیافت و در رختکن ماند.

* حضور صالح در رختکن آن هم در شرایطی که دستیاران کی‌روش در تمرین حضور یافته بودند در نوع خود عجیب به نظر می‌رسید. صالح پیش از اینکه تمرین استقلال آغاز شود به پرویز مظلومی اعلام کرد که برایش کاری پیش آمده و به همین دلیل محل تمرین را ترک کرد.

* یعقوب کریمی، روزبه چشمی و فرزاد مجیدی غایبان تمرین بودند.

* خسرو حیدری، سجاد شهباززاده، فرشید اسماعیلی و علیرضا رمضانی به تمرین اختصاصی پرداختند.

* بازیکنان ابتدا خودشان را گرم کرده و سپس در یک نیمه از زمین زیر نظر پرویز مظلومی به فوتبال تحت‌فشار پرداختند. پس از پایان فوتبال تحت‌فشار بازیکنان یک به یک مقابل یکدیگر قرار می‌گرفتند تا کار گلزنی را انجام دهند. در این بخش پرویز مظلومی نظارت ویژه‌ای داشت و به شاگردانش نکاتی را گوشزد می‌کرد. مظلومی در حضور دستیاران کی‌روش با جدیت زیادی با بازیکنان حرف می‌زد و هر کجا که شاگردانش دستورات را پیاده نمی‌کردند با فریاد به آنها اعلام می‌کرد که تمرین را به درستی انجام دهند.

* تمرین استقلال فردا نیز پیگیری خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال، جمعه 14 اسفند، در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف راه‌آهن خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز