خبرگزاری کار ایران

مظلومی: می‌توانیم بازی‌ها را در ورزشگاه اختصاصی انجام دهیم

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۲۴۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد در درازمدت و با برطرف کردن مشکلات می‌توانیم بازی‌ها را در ورزشگاه‌های اختصاصی سرخابی‌ها برگزار کنیم.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در حاشیه مراسم واگذاری ورزشگاه‌های امام رضا(ع) و شهید کاظمی به سرخابی‌ها گفت: قبل از هر چیز از شورای شهر تهران و شهرداری تشکر می‌کنم که به فکر دو تیم مردمی هستند، این دو باشگاه پرطرفدار از امکانات سخت‌افزاری محروم هستند اما چنین حرکاتی باعث می‌شود که فعالیت روی تیم‌های پایه بیشتر شود و روی نوجوانان و جوانان سرمایه‌گذاری شود.

مظلومی ادامه داد: ورزشگاه در منطقه خوبی قرار دارد و استعدادهای خوبی در منطقه حضور دارند که می‌توانند آینده فوتبال را رقم بزنند و روی آنها سرمایه‌گذاری شود. برخی مشکلات وجود دارد که باید آنها را برطرف کرد، حتی می‌توان در این ورزشگاه‌ها بازی‌ها را هم برگزار کرد، اما به علت اینکه چمن ورزشگاه مصنوعی است، باید تأیید سازمان لیگ و AFC گرفته شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در دراز مدت می‌توانیم با برطرف کردن مشکلات، بازی‌ها را در این ورزشگاه برگزار کنیم، همچنین این ورزشگاه نیاز دارد تا جایگاه‌هایش افزایش یابد تا بتوانیم از آن به نحو احسنت استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز