خبرگزاری کار ایران

صد در صد می توانیم مدعی قهرمانی باشیم

شیخ ویسی: بیرانوند باید برود

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۶۵۹

برای رسیدن به ترکیب نفت سختی های زیادی کشیدم اما امیدوارم روند خوبم را ادامه بدهم.

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنان باتجربه ما در بازی با استقلال اهواز خوش درخشیدند.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی خیلی سختی با استقلال اهواز داشتیم. استقلال اهواز تیم خیلی خوبی است و جایگاهش اصلا قعر جدول نیست. آنها تیم خوب و جوان و دونده ای دارند اما بازیکنان باتجربه ما بازی را درآوردند و با یک گل بازی را بردیم.

وی افزود: مدعی بودن ما در لیگ بستگی به 2 بازی بعد ما تا قبل از تعطیلات نیم فصل دارد اما با این برد شرایط مان خیلی خوب شد. پارسال خیلی خوب کار کردیم و امیدوارم امسال هم حداقل مثل فصل قبل باشیم که اگر این اتفاق بیفتد صد در صد می توانیم مدعی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رسیدن به ترکیب اصلی نفت با حضور بیرانوند سخت بود یا نه؛ گفت: سخت که بود اما با اعتمادی که مربیان کردند و تلاشی که خودم داشتم به این جایگاه رسیدم. من و خط دفاع تیم باید بیشتر تلاش کنیم تا دروازه نفت بسته بماند و روند خوب مان را ادامه دهیم. برای رسیدن به ترکیب نفت سختی های زیادی کشیدم اما امیدوارم روند خوبم را ادامه بدهم.

وی در مورد پیشنهادات خارجی بیرانوند اظهار داشت: علیرضا بیرانوند جایگاه خاص خودش را در نفت دارد اما اگر پیشنهاد خوب خارجی دارد باید برود چون زمینه پیشرفت بیشتری خواهد داشت. نه تنها بیرانوند بلکه هر کسی پیشنهاد خوب خارجی دارد باید برود. تیم ما بازیکنان جوان خوبی دارد و اگر بتوانند به باشگاههای خوب خارجی بروند زمینه پیشرفت بیشتری خواهند داشت.

وی ادامه داد: مشکلات مالی خیلی ما را اذیت می کند و ادامه هم دارد. مسولان باشگاه قول داده اند طی چند روز آینده مشکلات مالی را حل کنند. این مشکلات کل تیم را اذیت کرد و به لحاظ روحی روی تیم ما تاثیر گذاشت اما در زمین به مسائل مالی فکر نمی کنیم. فکر کنم مشکلات مالی در طولانی مدت تاثیرگذار باشد اما امیدوارم مسولان باشگاه جبران کنند و خبر خوبی برای بچه ها بیاورند.

شیخ ویسی در پایان گفت: این هفته با تراکتورسازی بازی داریم. تراکتور همیشه تیم خوبی بوده و کادر فنی اش را هم عوض کرده است. قلعه نویی برای همه شناخته شده است و امیدوارم بتوانیم این بازی را ببریم چون با تراکتورسازی هم امتیاز هستیم و این برد می تواند حداقل یک پله ما را در جدول بالا بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز