خبرگزاری کار ایران

نجف نژاد: استقلال باید قوی‌تر بازی کند

صعود به المپیک حداقل خواسته ماست

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۳۶۱

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و عضو فراکسیون مجلس با بیان اینکه تیم استقلال باید قوی تر و بهتر بازی کند، گفت: صعود به المپیک حداقل خواسته ما از تیم امید است!

به گزارش ایلنا، مقداد نجف نژاد که صبح امروز برای عیادت از منصور پورحیدری راهی بیمارستان شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت پورحیدری مناسب است. من با پزشک معالج او هم صحبت کردم که از وضعیت وی اظهار رضایت کرد. اگر شرایط درمانی همین طور پیش برود حتی آمادگی انتقال پورحیدری به منزل هست.

وی افزود: پورحیدری حتی روی تخت بیمارستان هم پیگیر شرایط تیم و بازی با تراکتورسازی است که این نشان می دهد چقدر ایشان دغدغه خدمت دارد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط این تیم در لیگ برتر رضایت دارد یا خیر تصریح کرد: ما اعتقاد داریم استقلال باید بهتر بدرخشد! دوست داریم این نحوه بازی تیم قوی تر و شاداب تر باشد. تیمی که در صدر جدول است باید قوی تر بدرخشد! توقع بنده این است که استقلال با انگیزه بیشتر و تماشاگرپسند بازی کند.

نجف نژاد ادامه داد: استقلال در هر دو جام حذفی و لیگ برتر مدعی قهرمانی است و باید قوی تر عمل کند.

وی با بیان اینکه جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برای تعیین رئیس آکادمی این باشگاه و همچنین جذب بازیکن برای نیم فصل تشکیل خواهد شد، گفت: برای تقویت تیم در نیم فصل خواسته های سرمربی را عملی خواهیم کرد و مدیر عامل باشگاه هم با تمام توان خود در پست هایی که نیاز است بازیکن جذب می کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره هم در جذب بازیکن به سرمربی مشورت خواهد داد یا خیر گفت: کار هیات مدیره سیاست گذاری است ولی افراد فنی و بزرگی در هیات مدیره حضور دارند که نکات فنی را با جزئیات تحلیل می کنند و نظر مشورتی خود را می دهند.

نجف نژاد درباره سفر تیم استقلال به کشور سوئد در تعطیلات نوروز، خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی را باید وزارت ورزش اعلام کند. از کشور سوئد برای ما دعوتنامه ای آمد که ما هم آن را به وزارت ورزش ارجاع دادیم.

وی همچنین درخصوص اینکه گفته می شود همراه اول به تعهداتش در قبال باشگاه استقلال به عنوان اسپانسر عمل نکرده است، اظهار کرد: ما به اسپانسر دوم تیم کاری نداریم. اسپانسر اول تا الان به تمام تعهداتش عمل کرده است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر وجود فساد در ورزش، گفت: فساد حتما در ورزش وجود دارد ولی به اندازه ای که آن را اعلام می کنند، بزرگ نیست. قطعا باید با متخلفان برخورد شود ولی اینکه بخواهیم کلی درباره فساد صحبت کنیم درست نیست.

نجف نژاد همچنین درباره صحبت های حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید ایران مبنی بر اینکه فضای مملکت المپیکی نیست و حمایت های لازم از تیم های مختلف برای کسب سهمیه المپیک صورت نمی گیرد، یادآور شد: بله، من این موضوع را قبول دارم و آن را می پذیرم. قرار است هفته آینده جلسه ای را با مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار کنیم. توقع ملت ایران این است که در مسابقات المپیک درخشش بیشتری داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به تیم امید یادآور شد: تیم امید باید به المپیک برود و این حداقل خواسته ما است. اگر این تیم به المپیک نرود که نمی شود!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز