خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره استقلال مطرح کرد؛

استعفایی از افشارزاده به دستم نرسیده/ تعیین‌تکلیف قلعه‌نویی در جلسه‌فردا

رئیس هیات‌مدیره باشگاه‌استقلال تاکید کرد که هنوز استعفایی از بهرام افشارزاده به دست هیات‌مدیره نرسیده است.

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: در جلسه‌ای که ساعت 12 فردا دوشنبه برگزار خواهد شد درباره برنامه‌های فصل‌آینده، نقل و انتقالات تیم و کادر فنی تصمیم‌گیری خواهد شد و امیدواریم بتوانیم استقلالی را که مد نظر هواداران است سر و شکل دهیم.

وی با بیان اینکه به هواداران اطمینان می‌دهم فصل‌آینده استقلال تیم متفاوتی خواهد بود، گفت: استقلال تیم بزرگی است و باید در حد و نام این باشگاه به جذب بازیکن بپردازد تا بتوانیم از اعتبار این تیم در سطح ملی و بین‌المللی دفاع کنیم و قول می‌دهم استقلال سال آینده نظیر امسال نباشد.

وی درباره آخرین وضعیت کادر فنی این تیم و استعفای احتمالی امیر قلعه‌نویی از سرمربیگری استقلال گفت: به اعتقاد من امیر قلعه‌نویی و بازیکنان استقلال با تمام کمبودها در حد و توان و بضاعت خودشان تلاش کردند و هیچ کم فروشی نداشتند ولی استقلال امسال بضاعت قهرمان شدن را نداشت و ضمن اینکه برخی حوادث هم دست به دست هم داد تا استقلال از این هدف دور بماند .

وی ادامه داد: در جلسه فردا در مورد وضعیت امیر قلعه‌نویی هم تصمیم‌گیری خواهد شد و اعتقاد دارم حتی اگر او از کادر فنی کناره‌گیری کند باید این موضوع بررسی شود چراکه قلعه نویی جزو سرمایه‌های باشگاه است و روزهای خوشی را برای استقلال رقم زده و برای هرگونه تصمیم‌گیری حرمت چنین مربی باید حفظ شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: نظر هواداران باشگاه در تصمیمات آینده اهمیت دارد و به آن توجه خواهیم کرد و این قول را به هواداران می‌دهم استقلال فصل‌آینده تیمی متفاوت خواهد بود تا بتواند انتظارات هواداران را برآورد کند.

کد خبر : ۲۷۷۷۰۱