خبرگزاری کار ایران

کی‌روش تحت فشار است؛

محصص: صعود نکنیم فاجعه است

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۴۲۸

کارشناس فوتبال کشور با اشاره به دیدار تیم ملی مقابل گوام و دشواری های خاص این مسابقه گفت: ملی‌پوشان فوتبال ایران مرد روزهای سخت هستند.

به گزارش ایلنا، مرتضی محصص در پایان کلاس امروز مربیگری در جمع خبرنگاران درباره دیدار تیم ملی مقابل گوام گفت: بازیکنان کارلوس کی روش مرد روزهای سخت هستند زیرا بازیکنانی که نتوانند در روزهای سخت کارایی داشته باشند به درد تیم ملی نمی خورند. شاید همیشه شرایط ایده آل نباشد اما تیم ملی بازیکنان خوبی دارد و می توانند از این گروه صعود کنند.

وی درباره اظهارات کارلوس کی روش بعد از دیدار برابر ترکمنستان که عنوان کرد" آنهایی که رحمتی را تشویق می کنند دیگر به ورزشگاه نیایند" گفت: من نمی توانم در این مورد قضاوت کنم اما چیزی که می توانم بگویم این است که رحمتی اگر بهترین نباشد قطعا یکی از بهترین هاست. حضور او در استقلال موهبتی برای آبی پوشان محسوب می شود که باعث شده در حال حاضر استقلال جزو تیم های بالای جدولی باشد.

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: شاید کی روش عصبانی بوده که آن صحبت های را انجام داده اما مسئولیت فنی تیم ملی به عهده کی روش است. او در حال حاضر فشار زیادی را متحمل شده است. تیم ملی در حال حاضر بازی های سختی را پیش رو دارد که اگر نتواند از این مرحله صعود کند یک فاجعه رخ می دهد.

محصص اضافه کرد: بازی های سختی پیش روی تیم ملی است اما سخت ترین بازی می تواند تقابل با عمان باشد.

وی درباره اینکه آیا کمیته فنی فدراسیون می تواند در دعوت رحمتی به تیم ملی دخالت کند، تصریح کرد: وظیفه کمیته فنی این است که پشتیبانی فنی از تیم ملی داشته باشد نه اینکه بخواهد در دعوت یا عدم دعوت بازیکنی نقش ایفا کند. وظیفه هر سرمربی است که کادر فنی و بازیکنانش را خودش دعوت کند. رحمتی نه تنها یکی از بهترین بازیکنان ایران بلکه یکی از بهترین های آسیا است اما نبود او در تیم ملی به این دروازه بان لطمه ای وارد نمی کند. بازیکنان کی روش بازیکنان خوبی هستند اما دروازه بان باید تجربه کافی را نیز داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز