خبرگزاری کار ایران

تشکیل جلسه کمیته‌فنی؛

برنامه‌های تیم‌های ملی جوانان و نونهالان بررسی شد / نخستین حضور فرهاد مجیدی

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۱۴

قرار است از هفته آینده در سطح جوانان استعدادیابی وسیعی با همکاری استعدادیاب های فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی صورت بگیرد.

نشست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال بعد از ظهر امروز با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این نشست که با حضور علیرضا اسدی، سرپرست دبیر کلی فدراسیون، مرتضی محصص، سرپرست کمیته فنی و توسعه، فریدون معینی، محمد احسانی، جلال طالبی، فرهاد مجیدی، اعضا کمیته فنی، امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم ملی جوانان و علی طهماسبی‌زاده، سرمربی تیم ملی زیر ۱۴ سال برگزار شد، اعضا در خصوص برنامه های تیم ملی جوانان و نونهالان به بحثو بررسی پرداختند.

فریدون معینی درباره برگزاری این جلسه گفت: در این نشست، پیروانی - سرمربی تیم ملی جوانان گزارش کاملی از برنامه‌های اردویی و روند تمرینی تیم ملی ارائه کرد. این تیم تاکنون ۶ جلسه تمرینی داشته و تا پایان سال نیز چند مرحله اردوی تدارکاتی برگزار خواهد کرد، ضمن اینکه قرار است از هفته‌آینده در سطح جوانان استعدادیابی وسیعی با همکاری استعدادیاب های فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی صورت بگیرد.

وی در ادامه بیان کرد: پس از گزارشاتی که سرمربی تیم ملی زیر۱۹ سال ارائه کرد، طهماسبی زاده - سرمربی تیم ملی زیر۱۴ سال نیز گزارش خود را در رابطه با ۵ مرحله اردوی آماده سای تیم ملی اعلام کرد و طبق گزارشی که در اختیار کمیته فنی و توسعه قرار داد فکر می کنم ۳ اردوی دیگر تا مسابقات فستیوال زیر ۱۴ سال آسیا برگزار کند. در واقع طبق گزارشاتی که در اختیار داریم وضعیت بازیکنان هر دو تیم در شرایط خوبی قرار دارد.

عضو کمیته فنی و توسعه ادامه داد: ما در این نشست ها قصد داریم تا سیستم و مکانیزم استعدادیابی را به گونه ای اجرا کنیم تا در تمام مناطق ۹ گانه، مسابقات و استعدایابی طبق روش ما پیش رود. یکی از مواردی که در این کمیته بحثشد و بسیار مهم است، سیستم برگزاری مسابقاتی است که باید از نظر طول زمان به گونه ای باشد که به شرایط آماده سازی تیم های ملی فوتبال کمک کند.

وی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی خبر داد و افزود: در این نشست درخصوص برگزاری دوره‌های آموزشی بحثو تبادل نظر شد تا با انجام دوره‌های آموزشی، سرمربیان و استعدادیاب‌های خود را به گونه‌ای تربیت و موارد فنی را به آنها آموزش دهیم تا طبق یک برنامه منظم پیش بروند.

معینی در پایان گفت: خوشبختانه این نشست کمیته فنی با حضور طالبی و مجیدی و دیگر اعضای کمیته فنی و توسعه برگزار شد که در این جلسه افراد فوق ایده‌ها و مطالب مفیدی را در جهت پیشبرد اهداف کمیته فنی مطرح کردند. ضمن اینکه احتمالا از چند نفر دیگر برای حضور در کمیته فنی به دلیل بالا بردن سطح این کمیته دعوت خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز