خبرگزاری کار ایران

رحمتی ۳۶ ساله نباید به تیم ملی دعوت شود

آذرپور: کی‌روش بهترین مربی تاریخ فوتبال ایران است

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۶۶۱

مربی سابق تیم ملی جوانان کشورمان گفت: بازی با گوام برای تیم ملی و بازیکنان جوان کی روش یک بازی تدارکاتی خیلی خوب است.

هرمز آذرپور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: گوام به هندوستان باخته و بازی با گوام برای ما اهمیت قبل را ندارد چون با باخت گوام مقابل هند ما صد در صد به مرحله بعد صعود می کنیم اما این بازی برای جوانان کی روش و تیم ملی یک بازی تدارکاتی خیلی خوب است.

وی افزود: گوام در این چند ساله پیشرفت خیلی زیادی داشته و مثل سابق نیست که 19 گل به آنها بزنیم. تیم ما در حال حاضر با این جوانهایی که دارد یکی از امیدهای مسلم رفتن به جام جهانی است و باید کم کم در فکر مرحله بعد باشیم و تدارک خوبی داشته باشیم چون مرحله دوم سخت تر می شود و حریفان قوی تری در انتظار ما هستند.

وی ادامه داد: باید بگویم که کی روش کسی است که تیم ملی را خیلی خوب هدایت می کند و در این چند ساله نشان داده بازیکنان خوب را کشف می کند و به تیم ملی می آورد که این مساله نشان می دهد کی روش استعدادیاب خوبی است. برخلاف خیلی ها که فکر می کنند کی روش خارج است و لیگ را نمی بیند اما من فکر می کنم که کی روش نظارت کامل روی لیگ ما دارد. وقتی بازیکنی مثل پورقاز به تیم ملی دعوت می شود یعنی اینکه کی روش به همه بازیها نظارت دارد.

وی در مورد انتقادات بعد از پیروزی مقابل ترکمنستان علیه کی روش اظهار داشت: این یک رفتار عادی است. در ایران آنقدر به باخت عادت کرده ایم که وقتی یک نفر می برد هم انگار باخته ایم و به او حمله می کنیم. ما کلا از آدم های برنده خوشمان نمی آید. تیم کی روش یک تیم برنده است و می خواهیم آن را خراب کنیم چون آدم‌های بازنده را دوست داریم. وقتی می بریم این فرهنگ را نداریم که واقعیت ها را بگوییم.

وی ادامه داد:  کی روش برنده است و بهترین مربی تاریخ فوتبال ملی ایران است. این را آمار می گوید و الان ما از هیچ تیمی ترس نداریم. در حال حاضر بهترین گزینه برای تیم ملی ما کی روش است چون آدم برنده ای است. شاید در یک بازی تیم ما خوب بازی نکند اما می برد. الان همه باید پشتیبان تیم ملی باشیم و به نظرات هم احترام بگذاریم. نمی دانم چرا از کی روش انتقاد می کنند . فقط کسانی که دنبال تضعیف تیم ملی هستند انتقاد می کنند. اگر انتقاد فنی و سازنده باشد قطعا کی روش استفاده می کند.

آذرپور در پایان گفت: انتخاب بازیکنان توسط کی روش تا الان درست بوده و در مورد مهدی رحمتی هم باید بگویم که رحمتی الان 36 سال سن دارد و کی روش حق دارد او را دعوت نکند. باید یک دروازه بان جوان انتخاب کند تا در جام جهانی یا مرحله بعد مقدماتی به ما کمک کند. از کی روش به خاطر حقیقی انتقاد می کنند اما حقیقی در یک بازی معمولی مثل ترکمنستان اشتباه کرده که قابل جبران بود و 3 بر 1 بردیم و دلیل ندارد بزرگ نمایی کنیم. بوفون با بیش از 160 بازی ملی هنوز هم اشتباه می کند و دلیلی ندارد که بوفون را نابود کنند. بوفون حتی در جام جهانی هم اشتباه کرد اما حقیقی در جام جهانی عالی بود و اشتباه نکرد. بوفون را نابود نمی کنند چون می دانند بهترین گلر دنیاست حتی اگر در جام جهانی اشتباه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز