خبرگزاری کار ایران

غرب آسیا تجربه ارزشمندی بود؛

محصص: کار تیم امید برای قهرمانی آسیا سخت است/حریفان ایران را آنالیز کردند

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۱۶۴

سرپرست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: تیم فوتبال امید با وجود قهرمانی در مسابقات غرب آسیا ، کار بسیار سختی در رقابت‌های قهرمانی آسیا - انتخابی المپیک خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مرتضی محصص افزود : تیم امید ایران با پشتکار بازیکنان و توانایی و درایت کادر فنی عنوان قهرمانی رقابت های غرب آسیا را در قطر کسب کرد اما این پیروزی موجب می‌شود تا حریفان با برنامه ریزی دقیق تر برای رویارویی با ایران راهی مسابقات شوند و این مسئله کار را برای تیم ایران در رقابت های آسیایی بسیار سخت می کند.

تیم فوتبال امید ایران در چارچوب رقابت های فوتبال قهرمانی غرب آسیا بعدازظهر چهارشنبه هفته گذشته به مصاف تیم سوریه رفت و این تیم را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو بر داشت و عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.

وی خاطرنشان کرد که حریفان ایران در این مسابقات تیم ایران را به طور کامل آنالیز کردند تا شناخت کاملی از ما به دست آورند.

محصص در مورد دیدار تیم ملی ایران مقابل عمان نیز گفت: تیم عمان همیشه تیمی سرسخت برای ایران بوده است زیرا بازیکنان این تیم بسیار تکنیک پذیر و با قدرت بدنی بالا هستند.

وی اجرای دقیق فرامین کادر فنی تیم ملی عمان از سوی بازیکنان را از امتیازات تیم عمان دانست و افزود: این تیم به دلیل داشتن شرایط خوب مالی اردوهای آماده سازی زیادی در اروپا داشته است و از این رو تیمی قدرتمند برای هر حریفی محسوب می شود.

سرپرست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت : در این دیدار گل تساوی ایران براساس تجربه و هوشیاری بازیکنان زده شد و اصلی که نباید فراموش شود این است که هیچ حریفی را نباید دستکم گرفت .

محصص یادآور شد که رقابت های غرب آسیا اندوخته ای از تجربیات را برای بازیکنان جوان تیم امید به همراه دارد زیرا تیم های سوریه ، عربستان و یمن حضور قدرتمندی مقابل تیم ایران داشتند و این دیدارها می تواند پلی برای موفقیت تیم ایران در رقابت های قهرمانی آسیا – انتخابی المپیک 2016 ریو باشد.

مسابقات فوتبال قهرمانی امید آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو با حضور 16 تیم دی ماه امسال به میزبانی قطر برگزار می شود .

تیم فوتبال امید ایران در این رقابت ها در گروه نخست با تیم های سوریه، چین و قطر همگروه است.

سه تیم برتر مسابقات قهرمانی تیم های امید (زیر 23 سال) آسیا ، جواز حضور در بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو را کسب می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز