خبرگزاری کار ایران

ذوب آهن ۱ پیکان ۰/ عنایتی نزدیک‌تر به سقوط

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۶۵۰

در روزی که پیکانی‌ها شانس آوردند بیش از یک گل دریافت نکردند، با شکست در فولادشهر یک گام به منطقه سقوط نزدیک‌تر شدند.

به گزارش ایلنا، دو تیم ذوب آهن و پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، امروز دوشنبه از ساعت 18:15 در ورزشگاه فولادشهر با قضاوت امیر عرب براقی به مصاف هم رفتند. ذوب آهن که دو بازی اخیر خود در لیگ برتر را مقابل استقلال و نساجی واگذار کرده بود، در این دیدار خانگی به دنبال کسب سه امتیاز بود. پیکان نیز به دنبال کسب امتیاز از این بازی و فاصله گرفتن از منطقه سقوط بود‌.

ترکیب ابتدایی ذوب آهن:

محسن فروزان، سیدمحمد قریشی، فریبرز گرامی، شایان مصلح، گریگول چاپرادزه، عرفان معصومی، امیرحسین جدی، فردین یوسفی، محسن آذرباد، محمدجواد محمدی، مجید علیاری.

ترکیب ابتدایی پیکان: 

محمد ناصری، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، محمد ستاری، محمدحسین فلاح، دانیال جهانبخش، محمدجواد آزاده، فرشید اسماعیلی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل، علی قربانی.

گزارش بازی: 

بازی در نیمه اول تا دقایق پایانی با برخوردهای فیزیکی در میانه میدان دنبال شد و موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه ۴۳ فریبرز گرامی بازیکن ذوب آهن پس از اینکه متوجه شد دروازه بان پیکان خیلی جلو آمده، از میانه میدان به سمت دروازه ناصری شوت‌زنی کرد و گل اول را به ثمر رساند و نیمه نخست را ذوب آهن برنده به رختکن رفت.

بازی در اوایل نیمه دوم نیز بدون ایجاد موقعیت روی دروازه‌ها، و درگیرانه دنبال شد. مهم‌ترین حمله پیکان با ضربه پاکدل در دقیقه 67 رقم خورد که با دخالت مدافعان ذوب آهن ثمری نداشت. دروازه بان پیکان در دقیقه 78 در حالی که با لطیفی تک به تک شده بود، مرتکب خطا شد تا داور بازی به سود ذوب آهن پنالتی اعلام کند. ضربه پنالتی را محسن آذرباد زد که جایی در چارچوب دروازه نداشت.

دقایق پایانی بازی حساس‌تر دنبال شد، در دقیقه 84 علیاری بازیکن ذوب آهن موقعیت تک به تک را از دست داد. در دقیقه 90 نیز علی قربانی دروازه ذوب آهن را باز کرد اما قبل از آن داور بازی برخورد فروزان و بازیکن پیکان را خطا اعلام کرد و گل مردود اعلام شد. نهایتا بازی با همان نتیجه 1-0 به پایان رسید تا شاگردان ربیعی به سه امتیاز خانگی دست پیدا کنند.

ذوب آهن با این نتیجه 36 امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت. پیکان  نیز پس از سومین شکست متوالی خود 25 امتیازی باقی ماند تا هفته های آخر برای فرار از سقوط بازی کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز