خبرگزاری کار ایران

رمضانی همچنان سرمربی موقت؛

بیانیه باشگاه سیاه‌جامگان‌مشهد درباره تغییر و تحولات فنی

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۱۰۰

باشگاه فرهنگی ورزشی سیاه‌‎جامگان ابومسلم درباره تغییر و تحولات فنی این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی سیاه‌جامگان ابومسلم، متن این بیانیه به این شرح است؛ «بعد از پایان هفته‌چهارم لیگ‌برتر، باشگاه‌سیاه‌جامگان ابومسلم تصمیم بر این گرفت تا استعفای سرمربی خود را بپذیرد. طبق روال معمول، پس از این اتفاق، گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره انتخاب‌سرمربی آغاز شد که لازم است در این‌باره توضیحاتی ارائه شود.

اول) با توجه به اینکه پس از دیدار با راه‌آهن در هفته‌پنجم، تعطیلات لیگ در راه است، لذا هیچ عجله‌ای برای انتخاب سرمربی جدید وجود ندارد و باشگاه درصدد است در کمال آرامش، کارنامه همه گزینه‌های موردنظر را بررسی و سرمربی را انتخاب کند.

دوم) در حال حاضر هیچ گزینه داخلی و خارجی حتی در حد «نام» در هیات مدیره مطرح نشده و شرایط فنی تیم با کادر فنی موجود مناسب است. لذا با تمام احترام به مربیان بزرگ فوتبال کشور، تا کنون با هیچ یک از اسامی مطرح شده در رسانه‌ها به عنوان سرمربی مذاکره‌ای انجام نشده است.

سوم) وجود بارگاه منور امام‌رضا(ع) در مشهد تاییدی بر این است که بدون‌تردید کسی که قرار است سرمربیگری سیاه‌جامگان را بر عهده بگیرد، بایستی اولا عاشق مشهد و مردم آن و دوما دوست‌دار ابومسلم به عنوان یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های این کشور باشد تا حضورش به موفقیت تیم بینجامد.

چهارم) تا مادامی که هیات‌مدیره درباره گزینه مورد اشاره در بند سوم به جمع‌بندی نهایی نرسیده«سعید رمضانی» مدیر تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم و از بازیکنان باتجربه فوتبال کشور که دارای بالاترین مدرک مربیگری کشور است، با حفظ سمت‌فعلی، هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

پنجم) بدون‌شک انتخاب سرمربی سیاه‌جامگان ابومسلم با در نظر گرفتن همه جوانب و با مشورت کارشناسان و تایید نهایی هیات‌مدیره انجام خواهد گرفت، پس هواداران اطمینان داشته باشند تمام تلاش مجموعه مدیریتی باشگاه، سوق‌دادن این تیم به سمت و سوی موفقیت است.»

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز