خبرگزاری کار ایران

بازیکن‌اخلاق فوتبال‌کارگری انتخاب می‌شود

حمیدی: تیم‌های کارگری سرمایه‌های واقعی ما هستند/نباید اجازه دور زدن قانون را بدهیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۱۵۳

رییس هیات ورزش‌کارگران تهران گفت: با تغییر شکل و محتوای ورزش‌کارگران و جابجایی اخیر در انجمن فوتبال انتظار تغییرات مثبتی را داریم و امیدواریم تفکر جدید بتواند تحولات مثبتی را ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، حسن حمیدی در جمع رییس و اعضای هیات رییسه انجمن فوتبال‌کارگران افزود: ما باید 2و موضوع را در فوتبال و در مجموعه ورزش‌کارگران همواره لحاظ کنیم که خیلی اهمیت دارد. یکی اینکه بدانیم مخاطبین ما چه افراد با چه میزان توانمندی و توانایی‌هایی هستند و دوم اینکه با نظم و انضباط و تقسیم وظایف از موازی‌کاری در انجمن‌ها جلوگیری کنیم و به فکر تحول رو به جلو باشیم.

وی افزود: نظم و انضباط و دیسیپلین لازمه پیشرفت و موفقیت است و در این شکی نیست اما شما اگر داوری را برای قضاوت مسابقات کارگری می‌آورید باید حتما توجیه باشد که اینجا مخاطبین‌اش چه افرادی هستند. به عبارتی ضمن اجرای قانون و توجه به انضباط و وظایفی که یک داور دارد باید در نظر بگیرد سرمایه‌های ما همین تیم‌های کارگری هستند و این مورد را همه دست‌اندرکاران از رییس انجمن گرفته تا ناظر و مسئولان زمین و داور و روسای کمیته باید مد نظر قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه بحث من دور زدن قانون به هیچ عنوان نیست، افزود: باید به گونه‌ای مدیریت کرد و داوران و ناظرانی را به خدمت گرفت که اجازه ندهند تیم و بازیکنان از مسیر قانون خارج شوند و اگر شخصی خواست از چارچوب خارج شود به موقع و با زبان‌خاص همین فضای کارگری با متخلف برخورد شود.

حمیدی با تاکید بر اینکه ما همیشه نباید به فکر برخورد با متخلف باشیم، افزود: یکی از راه‌های بهبود کار تشویق و ترغیب تیم‌ها و مربیان و مدیران است. به عنوان مثال هر هفته بازیکن اخلاق و مربی اخلاق را کارشناسان و ناظران و انجمن انتخاب کند و با تهیه لوحی از وی و مدیریت تیم و مدیران شرکت مورد نظر تقدیر به عمل آورید. خود این زمینه خوبی است برای تیم‌ها تا به موارد انضباطی و اخلاقی بیشتر توجه کنند.

رییس هیات کارگران استان تهران در پایان افزود: البته بنده اعتقاد کامل به استقلال انجمن‌ها دارم و اگر هم جایی صحبتی می‌شود به 2 دلیل است. نخست اینکه بنده در نهایت باید به متولیان و مسئولان پاسخگو باشم و بعد اینکه به عنوان یک کارشناس ورزش می‌توانم پیشنهاداتی بدهم اما در مجموع وظیفه ما حمایت از انجمن‌هاست و آنها استقلال کامل دارند.

در این نشست مجید محمدی دبیر هیات، سیدرضا فیض‌آبادی رییس انجمن‌فوتبال، حسین دشتگرد رییس کمیته‌داوران، خسرو جهانبخش رییس کمیته مسابقات، حسین امن‌زاده رییس کمیته‌انضباطی و مهدی عزیزی رییس کمیته روابط عمومی هیات‌فوتبال کارگران‌تهران حضور داشتند.

مسابقات فوتبال کارگران تهران با حضور 40 تیم از 5 مردادماه در 2 دسته لیگ‌برتر و دسته‌اول آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز