خبرگزاری کار ایران

زنگ‌ورزش بانوان نواخته می‌شود

حمیدی: بانوان‌کارگر از پرداخت ورودی مسابقات‌ورزشی معاف شدند

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۲۹۴

رییس هیات ورزش کارگران استان‌تهران گفت: نگاه ما به ورزش بانوان‌کارگر یک نگاه جدی و تشویقی به خصوص در ورزش‌های همگانی است.

به گزارش ایلنا، حسن حمیدی امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولین ورزش بانوان کارگر استان تهران با بیان این مطلب افزود: خوشحالم با حضور خانم زارعی ورزش‌بانوان کارگر دوباره جان تازه‌ای گرفته ولی تا رسیدن به ایده‌آل هنوز راه دور و درازی پیش رو داریم که همت شما مسئولین بانوان را در کارخانجات می‌طلبد و از ما هم به عنوان هیات و متولی ورزش کارگری هر کمکی و هر حمایتی ساخته باشد دریغ نخواهیم کرد.
 
حمیدی با اشاره به اینکه اوایل دهه 70 هم گردهمایی در سالن اجتماعات وزارت‌کار برگزار کردیم که بالای 60 و 70 کارخانه مسئولین ورزش بانوان  خود را در جلسه شرکت داده بودند اما اکنون واقعا باید کاری کنیم که بار دیگر همان شور و اشتیاق نزد خود بانوان کارگر و مسئولین کارخانجات به وجود آید.
 
رییس هیات ورزش‌کارگری استان‌تهران با تاکید بر طرح‌های حمایتی هیات از مسابقات بانوان گفت: اولویت برای ما در کارخانجات ورزش‌همگانی است و برای حفظ و صیانت نیروی‌کار این مهم آنقدر برای ما اهمیت داشته که قرار است زنگ ورزش با همکاری رادیو ورزش هر روز ساعت 9 صبح از طریق همین شبکه در سراسر ایران نواخته شود و همزمان با آن شاهد ورزش بانوان کارگر در سراسر ایران در این تایم باشیم. به نظر من این طرح برگرفته از کشورهای پیشرفته در ورزش همگانی و کارگری است و می‌تواند سرآغاز یک تحول در ورزش بانوان کارگر باشد.
 
وی در پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان ورزش بانوان کارگر و برخی انتقاداتی که داشتند، گفت: ما به عنوان متولی و مسئول باید هر دو طرف قضیه را ببینیم و ابتدا تولید و کار برای ما هم در اولویت قرار دارد اما اگر فرهنگ‌ورزش بین مدیران جا بیفتد که شما ورزشکاران و مسئولین ورزش نقش زیادی در این مسیر دارید شک نکنید که از ورزش هم حمایت خواهند کرد. با این وجود بنده جهت تشویق بانوان کارگر و متولیان و مسئولین ورزش کارخانجات از خانم زارعی درخواست می کنم که ورودی مسابقات را در رشته هایی که صلاح می دانند استثنائا برای بانوان امسال حذف کنند که این خود باعث تشویق بیشتر مدیران می شود . هر چند این امر برای هیات خیلی دشوار است و باید هزینه های مسابقات را از سایر منابع تامین کنیم ولی اینکار را انجام خواهیم داد.
 
فرشته زارعی نایب رییس هیات ورزش کارگری استان تهران در ادامه با تقدیر از حضور نمایندگان و مسئولین ورزش‌بانوان کارگر کارخانجات تهران در اولین نشست هم اندیشی گفت: من باید عرض کنم که این جلسات و نشست ها را هر ماه یکبار ادامه خواهیم داد و باید شما ها کمک کنید تا سایر کارخانجات هم برای حضور در این نشست ها با جان و دل حضور یابند. هر چند می‌دانم مشکلات و دشواری‌هایی برای حضور برخی از شما در این نشست ها و مسابقات وجود دارد اما باید با تلاش و کوشش و از راههای قانونی و اصولی هر چه بیشتر نسبت به احیای ورزش بانوان کارگر اقدام کنیم و این قدم اولیه که خوب برداشته شده است می‌تواند تداوم داشته باشد.
 
وی گفت: ما از راه‌های مختلف مثل سایت هیات، خبرگزاری‌ها ، رادیو ورزش و سایر وسایل ارتباطی برای توسعه ورزش‌بانوان در کارخانجات استفاده می‌کنیم و خود شما هم باید همت کنید و کمی ارتباطات خود را با ما و سایر کارخانجات بیشتر کنید.
 
زارعی با اشاره به حمایت‌های رییس هیات کارگری استان تهران از ورزش بانوان گفت: هیات‌تهران به ورزش بانوان اهمیت فراوانی می‌دهد و باید توجه داشته باشیم حضور تیم‌های بانوان کارگری ایران در مسابقات جهانی کارگران خودش انگیزه بالایی برای ایجاد شور و شوق در مسابقات کارگران تهران است و یقینا باید با تلاش‌همگانی کاری کنیم که سال‌های آینده بانوان تهرانی سهم زیادی در مسابقات جهانی کارگران داشته باشند.
 
در ادامه این نشست مجید محمدی دبیر هیات ورزش کارگری استان تهران نیز مطالبی را درباره تقویم سالانه و نحوه ارتباط کارخانجات از آئین‌نامه‌ها و مسابقات بانوان‌کارگر را ارائه داد و مسئولین ورزش کارخانجات نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
 
قرار شد نشست بعدی ورزش بانوان کارگر به میزبانی شرکت گوشتیران برگزار شود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز