خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش کارگری- ایتالیا؛

حمیدی: آماده افتخارآفرینی برای ورزش کارگری هستیم/باید الگوی اخلاقی و رفتاری باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۰۰۷

رئیس انجمن کشتی کارگران کشور گفت: کشتی گیران ایران از هر نظر برای افتخارآفرینی برای ورزش کارگری و بالا بردن پرچم پرافتخار ایران آماده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن حمیدی در حاشیه اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی در استادیوم شهید معتمدی، ضمن رضایت از برنامه تمرینی و آمادگی کشتی‌گیران گفت: با توجه به انگیزه‌أای که در اعضا تیم دیدم امیدوارم بچه‌ها نماینده شایسته‌ای برای کشتی کشورمان  در این مسابقات باشند.

حمیدی سپس در جمع اعضاء تیم طی سخنانی از آنان خواست در این سفر اخلاق و رفتار شما باید الگو باشد و رعایت نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهید.

حمیدی ادامه داد مسئولان امر زحمات زیادی متحمل شده اند تا این سفر انجام شود و ما باید با کسب افتخارات ارزنده که‌در شان کشتی کشورمان باشد قدرشناس زحمات آنان باشیم.

سامان نوروزی، علی امامی و احسان فراهانی اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ایتالیا و صابر امامقلی پور تنها نماینده ایران در رشته کشتی ساحلی برای کسب مدال با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

تیم‌های ملی کشتی فرنگی و ساحلی ایران امروز یکشنبه جهت شرکت در مسابقات جهانی ورزش کارگری به ایتالیا اعزام خواهد شد.

چهارمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری از 18 لغایت 24 خرداد ماه جاری به میزبانی شهر لینیانوی ایتالیا برگزار خواهد شد.تیم کشورمان برای نخستین بار با کاروانی 79 نفره در 8 رشته ورزشی در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز