خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد و فرنگی بلغارستان؛

اخلاقی فینالیست شد/نوروزی و جبلی در دیدار رده بندی

حبیب الله اخلاقی به دیدار فینال رقابت های وزن 85 کیلوگرم جام کشتی آزاد و فرنگی دانکلوف و نیکولاپتروف بلغارستان راه یافت.

به گزارش ایلنا، رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولا پتروف بلغارستان از روز جمعه 4 اردیبهشت ماه و با حضور کشتی گیرانی از 26 کشور دنیا در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان آغاز شده است .

چهار نماینده کشورمان امروز (یکشنبه) و در روز پایانی این رقابت ها به میدان رفتند که حبیب الله اخلاقی در وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی به دیدار فینال راه یافت و امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی و علی اصغر جبلی در وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد در دیدار رده بندی حضور دارند. میثم حیدری نیز در وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 85 کیلوگرم که 18 کشتی گیر حضور دارند حبیب الله اخلاقی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با ضربه فنی ولادمیر استانکیج از صربستان را مغلوب کرد. اخلاقی در دور سوم نیز با نتیجه 3 بر صفر متهان باشار از ترکیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در مرحله نیمه نهایی با شکست 9 بر یک آرتور شاهینیان از ارمنستان به دیدار فینال رسید.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی در دیدار نخست داوید کاسکاویلا از ایتالیا را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم نیز با ضربه فنی مقابل تومسن ماریوس از نروژ به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رسید.

نوروزی در این مرحله با قضاوت یک طرفه داوران با دو اخطار و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب ابراهیم قانم از مصر شد و به دیدار رده بندی رفت.

در کشتی آزاد و در وزن 65 کیلوگرم علی اصغر جبلی در دور نخست با نتیجه 15 بر 4 میشل میهایلوف از بلغارستان را شکست داد و میثم حیدری نیز 10 بر صفر تیناهی ماهاتیا از اتحادیه جهانی کشتی را مغلوب کرد.

این دو کشتی گیر کشورمان در دور بعد به مصاف هم رفتند که جبلی با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید. جبلی در مرحله یک چهارم نهایی نیز با نتیجه 13 بر 8 مقابل بویچف از بلغارستان به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اما در این مرحله با نتیجه 8 بر یک مغلوب بوریسلاو نواچکوف از بلغارستان رفت و راهی دیدار رده بندی شد. با شکست جبلی، حیدری نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

کد خبر : ۲۷۳۱۶۸