خبرگزاری کار ایران

شمشیربازی قهرمانی آسیا - سنگاپور؛

تیم اسلحه سابر مردان ایران فینالیست شد/ دیدار با کره برای قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۲۴۱

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر مردان ایران به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

به گزارش ایلنا، روز پایانی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از امروز سه‎شنبه با برگزاری دیدارهای تیمی اسلحه سابر مردان در سنگاپور آغاز شد.

در این روز از رقابت ها، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر مردان ایران دیدارهای خود را از مرحله یک هشتم نهایی آغاز کرد. این تیم پس از استراحت در دور اول مقابل هنگ‌کنگ به میدان رفت و به برتری ۴۵ بر ۳۷ دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که در دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی آسیا برای صعود به فینال موفق به شکست چین شده بود، در این دوره از مسابقات نیز برای راهیابی به مرحله نهایی مقابل چین قرار گرفت و طی آن صاحب برتری ۴۵ بر ۳۱ شد.

بدین ترتیب تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و فرزاد باهرارسباران در رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت کرده است، به فینال این دوره از مسابقات راه یافت. این تیم در دیدار فینال و برای کسب عنوان قهرمانی باید با کره‌جنوبی دیدار کند.

در چارچوب روز پایانی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا امروز همچنین دیدارهای تیمی اسلحه فلوره بانوان برگزار خواهد شد.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز