خبرگزاری کار ایران

شمشیربازی قهرمانی آسیا-سنگاپور؛

تیم‌های ملی شمشیربازی زنان و مردان ایران در آسیا یازدهم شدند

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۰۵۶

تیم های ملی شمشیربازی اسلحه اپه مردان و فلوره زنان در مسابقات قهرمانی آسیا یازدهم شدند.

به گزارش ایلنا، مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از 4 تیرماه در سنگاپور آغاز شده است. تیم اسلحه اپه مردان در نخستین دیدار با نتیجه 45 بر 30 مقابل استرالیا شکست خورد.

پس از آن ملی پوشان شمشیربازی ایران باید دیدارهای خود را برای کسب رده های نهم تا شانزدهم دنبال می کردند. ملی پوشان تیم ایران در دومین دیدارتیمی خود مقابل هند به برتری 45 بر 35 دست یافتند.

هنگ کنگ سومین حریف تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه مردان ایران بود که در این دیدار نیز تیم کشورمان با نتیجه 45 بر 35 مغلوب شد.

تیم ایران در چهارمین و آخرین دیدار نیز مقابل میزبان مسابقات ( سنگاپور ) به برتری 45 بر 31 دست یافت و بدین ترتیب با کسب عنوان یازدهم به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد.

در بخش بانوان و در دیدارهای تیمی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا، تیم اسلحه فلوره ایران نیز با کسب عنوان یازدهم به کار خود پایان داد.

این تیم در نخستین دیدار در جدول 16 تیمی مسابقات مقابل چین تایپه متحمل شکست 45 بر 23 شد و سپس در مصاف با استرالیا صاحب برتری 45 بر 27 شد.

این رقابت ها امروز (دوشنبه) با برگزاری دیدارهای تیمی فلوره مردان و اپه بانوان در سنگاپور پیگیری می شود.

از ایران 21 بازیکن در این رقابت ها شرکت کردند که 10 نفر از آنان زن بودند .

در بخش اسلحه سابر، مجتبی عابدینی، محمد رهبری، علی پاکدامن، فرزاد باهرارسباران ، در بخش اسلحه اپه محمد اسماعیلی، طاهر عاشوری، محمد علی کیهانی، امیرخلفی و در بخش اسلحه فلوره علیرضا ادهمی، شروین طلوعی، محمد حسین جعفری حضور دارند.

نجمه سازنچیان، فائزه رفیعی، پریماه برزگر، کیانا باقرزاده (اسلحه سابر)، مهسا پوررحمتی، اعظم بختی، سکینه نوری (اسلحه اپه)، الهه قهرمانی، سروناز مرتضوی و نگین کافی( اسلحه فلوره) شمشیربازان زن ایرانی شرکت کننده در این مسابقات هستند.

این رقابت ها تا 9 تیر ماه ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز