خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

اهمیت تعداد پیروزی‌ها در رتبه‌بندی تیم‌ها/ کار شاگردان کواچ سخت شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۰۲۵

یکی از تغییرات مهم لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ نسبت به سال گذشته، اهمیت تعداد پیروزی ها در رتبه بندی جدول است.

به گزارش ایلنا، لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ با حضور ۳۲ تیم در سه سطح برگزار می شود که در سطح یک این رقابت ها 8 تیم برتر جهان در دو گروه به مصاف یکدیگر می روند.

اهمیت تعداد پیروزی ها در رتبه‌بندی جدول لیگ جهانی امسال یکی از تغییرات مهم این رقابت ها نسبت به سال های گذشته است. با توجه به این قانون، تعداد پیروزی‌ها در رتبه بندی تیم‌ها اولویت دارد و امتیاز در اولویت دوم قرار دارد.

برای نمونه در حال حاضر در گروه A سطح یک لیگ جهانی، تیم ملی والیبال برزیل 8 مسابقه داده است و با ۱۸ امتیاز از شش پیروزی در صدر جدول قرار دارد. تیم ملی والیبال ایتالیا با 5 پیروزی و ۱۳ امتیاز در رتبه دوم است اما صربستان با وجود کسب ۱۴ امتیاز به دلیل تعداد پیروزی کمتر (4 برد) نسبت به ایتالیا، در رتبه سوم قرار دارد. استرالیا نیز با 3 امتیاز و یک برد در جایگاه چهارم است.

این موضوع در رده بندی گروه C سطح دو لیگ جهانی که هر تیم ۱۰ مسابقه داده است، مشاهده می شود. در این گروه تیم ملی والیبال کانادا با 6 برد و ۲۲ امتیاز در صدر جدول است.

تیم ملی والیبال بلغارستان با 5 برد و 12 امتیاز در جایگاه دوم است و تیم ملی والیبال آرژانتین به رغم داشتن 13 امتیاز به دلیل کسب 4 پیروزی در رتبه سوم قرار دارد. کوبا هم با 3 برد و 7 امتیاز چهارم است.

هفته هفتم لیگ جهانی والیبال با دیدار دو تیم فرانسه و ژاپن از سطح دو در روز پنج شنبه چهارم تیرماه آغاز می شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

در این هفته تیم ملی والیبال ایران نیز در دو مسابقه به دیدار لهستان قهرمان جهان در سال 2014 می رود که در حال حاضر با 6 پیروزی و 16 امتیاز در رتبه دوم گروه B قرار دارد. تیم ایران نیز با 4 پیروزی و ۱۳ امتیاز در جایگاه سوم است.

تیم ملی والیبال ایران در صورت پیروزی در بازی نخست و کسب 3 امتیاز باز هم به دلیل تعداد برد کمتر نسبت به لهستان در رتبه سوم باقی خواهند ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز