خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

غیبت کورک مقابل ایران/ امتیازآورترین بازیکن جهان مصدوم شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۹۵۳

امتیازآورترین بازیکن لیگ جهانی والیبال احتمالاًبه دلیل مصدومیت بازی مقابل ایران را از دست می‌دهد.

به گزارش ایلنا، بارتوژ کورک، ستاره لهستانی ها در تمرینات امروز این تیم از ناحیه ستون فقرات دچار مصدومیت شد و حضور او در مسابقه روز جمعه برابر تیم ملی والیبال ایران در هاله ای از ابهام قرار دارد.

توماس سیکورا، پزشک تیم ملی لهستان در خصوص مصدومیت کورک گفت: او احساس درد شدید در ناحیه کمرش داشت و نتوانست به تمرینات ادامه دهد.

وی درباره درصد آمادگی کورک برابر ایران توضیح داد: سلامتی کورک از هرچه برای ما واجب تر است و ما نمی خواهیم ریسک کنیم. اگر مسئله مهمی باشد، نمی تواند به میدان برود اما باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش خواهد آمد.

بارتوژ کورک 27 ساله تیم ملی والیبال لهستان یکی از بهترین بازیکنان قهرمان سال گذشته جهان محسوب می شود که در دیدارهای رفت این تیم برابر تیم ملی ایران در شهر چستوخوا لهستان موفق شد با 30 و 21 امتیاز در بازی های اول و دوم امتیازآورترین بازیکن میدان شود.

کورک در حال حاضر با کسب ١٧٥ امتیاز، موثرترین بازیکن لیگ جهانی است. سومین دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان، جمعه 5 تیر در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز