خبرگزاری کار ایران

توضیحات مربی مهرام درباره فینال ششم

آرزومندی: تاکوان 3 روز فقط سوپ می خورد/ هاشمی دوشنبه صحبت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۳۹۴

مربی مهرام دلیل ضعف تاکوان دین را در ششمین دیدار لیگ حرفه ‌‌ای بسکتبال و ناآماده بودن برای حضور در این دیدار می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ علی آروزمندی مربی مهرام در پایان دیدار این تیم برابر دانشگاه آزاد که با برتری شاگردان مصطفی هاشمی رسید در جمع خبرنگاران گفت: پس از دو باخت پیاپی برابر دانشگاه در این فرصت به خوبی ریکاوری شدیم. امروز از زیر فشارها بیرون آمدیم و توانستیم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم.

وی با تاکید بر این‌که مطمئناً بازی نهایی فینال بسیار دشوار است، ادامه داد: تفاوتی نمی‌کند که در تالار بسکتبال بازی کنیم یا سالن حکیمیه، چون در دیدارهای فصلی دوبار آن‌ها را در زمین خودشان بردیم و در تالار بسکتبال هم به دانشگاه باختیم. هرچند آنجا تماشاگر چندانی ما را حمایت نمی‌کند اما حکیمیه هم داخل تهران است.

آرزومندی درباره افت کیفیت بازی تاکوان دین، بازیکن آمریکایی مهرام توضیح داد:‌ ما نمی‌خواستیم پس از آن دو باخت چیزهایی را مطرح کنیم که همه فکر کنند می‌خواهیم شکست‌مان را توجیه کنیم اما تاکوان 3 روز فقط سوپ می خورد. او‌ دندان درد عجیبی داشت و بعد از بازی دوم جراحی کرد، یک روز هم به او استراحت دادیم تا در دیدار پنجم ما برابر دانشگاه بازی کند. حتماً تاکوان تا دوشنبه وضعیت بهتری پیدا می‌کند.

مربی مهرام درباه تشویش نیمکت تیم مهرام در جریان بازی اظهار کرد: چیزی نبود! این موضوع در همه تیم‌ها دیده می‌شود. وقتی اختلاف زیاد می‌شود، طبیعی است انگیزه تیمی پایین بیاید. فاصله که کم شد، فقط می‌خواستیم دوباره آن‌را زیاد کنیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا که چرا مهرام در دقایق آخر فشار بیشتری نیاورد تا با برتری 3 رقمی برنده شود؟ گفت: بازی فینال است. ما حتی با یک امتیاز هم می‌بردیم ارزشمند بود. باید انرژی خودمان را بری دوشنبه ذخیره کنیم.

به گفته آرزمندی، مصطفی هاشمی پس از آخرین دیدار تیم‌های بسکتبال مهرام و دانشگاه آزاد در سالن حکیمیه پاسخگوی خبرنگاران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز